Sondaj Upriserz: Aproape jumătate dintre utilizatorii platformei consideră că ne îndreptăm către o criză economică

Sondaj Upriserz: Aproape jumătate dintre utilizatorii platformei consideră că ne îndreptăm către o criză economică
Lorand Soares-Szasz, CEO Upriserz

Utilizatorii Upriserz sunt în mare parte de părere că economia românească se îndreaptă către o criză (40%), potrivit unui sondaj realizat de platforma educațională online, dedicată antreprenorilor și profesioniștilor din piața muncii. În același timp, 14% dintre respondenți consideră că România se va bucura de o creștere economică, în timp ce 21% sunt de părere că vom avea o scădere, respectiv stagnare economică (13%).

Mai mult, în ceea ce privește veniturile lor, 54% dintre utilizatorii sunt de părere că acestea vor crește în următoarele 9-12 luni, în timp ce 30% cred că vor rămâne la fel sau vor scădea (6%), iar 10% au ales să nu răspundă. Cei care dețin un business se așteaptă ca cifra lor de afaceri să crească în următoarele 9-12 luni (54%), potrivit sondajului realizat de Upriserz, 12% fiind de părere că o să scadă, iar 19% că se va menține.

Vremurile prin care trecem acum se simt câteodată pline de incertitudine și neprevăzut, însă prin educație putem să depășim orice obstacol și să găsim moduri de a ne bucura de pasiunile noastre. Cursurile pe care le oferim se adresează tuturor categoriilor de persoane, indiferent de venit, care sunt dispuși să investească în învățare și în dezvoltarea lor permanentă. Ne-am propus ca anul acesta să ajungem la 30.000 de cursanți noi, fiindcă ne dorim ca acest trend legat de educație să crească în continuare pe plan local și să rămânem în topul preferințelor românilor. Ne dorim să propunem constant cursuri care se potrivesc cu interesele lor și să venim în întâmpinarea nevoilor lor de învățare. Sunt de părere că educația financiară este esențială, nu numai când accesezi un credit, dar în viața de zi cu zi, pentru a te ajuta să îți gestionezi mai bine finanțele, investițiile, inclusiv să-ți crești un business. Pe scurt, obiectivul nostru este să ajutăm cât mai mulți români să aibă o relație sănătoasă cu banii”, a declarat Lorand Soares-Szasz, CEO Upriserz. 

Platforma educațională online Upriserz oferă peste 30 de cursuri care sprijină educația financiară și zeci de ore de conținut care tratează subiecte financiare din mai multe perspective. În cadrul cursurilor se vorbește despre subiecte precum: optimizarea finanțelor proprii, creșterea venitului, economisire, investiții (bursă, criptomonede, imobiliare) și altele. Acestea sunt susținute de experți în finanțe precum Valentin Nedelcu și Dan Sulica (curs „MoneyMaker II - Investițiile Pasive”), Mihai Constantinescu (curs „Instrumente financiare: Cum să te pregătești, din timp, pentru perioada pensionării”), Mihai Tiepac (curs „Trading pe bursă: de la 0 la primul tău sistem profitabil de tranzacționare”), Dan Luca și Claudiu Ivan (cursuri despre bitcoin și criptomonede). De asemenea, în cadrul cursurilor financiare oferite de Upriserz se abordează și subiecte legate de cum să îți schimbi mindset-ul și să renunți la convingerile limitative despre bani, acestea fiind susținute de specialiști precum Marius Simion, Monica Ion, Lorand Soares Szasz.

Începând cu martie 2019, Upriserz a devenit cea mai mare platformă educațională online din România, pe bază de abonament. Materialele disponibile pe platformă sunt create să ajute antreprenorii, angajații și liber-profesioniștii să își dezvolte abilitățile actuale și să dobândească altele noi. La ora actuală, în Upriserz se găsesc sute de cursuri, Webinarii și interviuri pline de inspirație, care tratează teme precum educație financiară, antreprenoriat, dezvoltare personală și profesională. Resursele sunt create de peste 60 de experți, iar în interviuri au fost invitați oameni de afaceri, vedete TV, influenceri, experți și profesioniști români. Deși în mod normal resursele ar costa mii de euro, în Upriserz pot fi închiriate printr-un abonament. Misiunea platformei Upriserz e ca fiecare român să aibă acces la educație de calitate, la un preț accesibil și să demonstreze că educația nu trebuie să fie scumpă, ca să fie de calitate. Din momentul lansării până în momentul actual, mii de români au devenit interesați de educație. Fapt ce se poate vedea în creșterea de 400% a vânzărilor firmei Upriserz în perioada 2019-2021.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related