TikTok, partener oficial al celei de-a 75-a ediții a Festivalului Internațional de Film de la Cannes

TikTok, partener oficial al celei de-a 75-a ediții a Festivalului Internațional de Film de la Cannes

TikTok continuă să inspire artiștii, regizorii și creatorii să descopere, să creeze și să împărtășească cu ceilalți poveștile la care țin, astfel că anul acesta platforma este încântată să devină partenerul oficial al celei de-a 75-a ediții a Festivalului Internațional de Film de la Cannes. Prin acest parteneriat, TikTok ajută creativii și iubitorii de cinematografie din întreaga lume să se conecteze, oferindu-le o privire din interior asupra Festivalului.

„Festivalul Internațional de Film de la Cannes este un moment emblematic care a schimbat peisajul cinematografiei globale și suntem onorați să îi urăm bun venit din postura de partener oficial. Oamenii vin pe TikTok pentru a se distra, a se exprima sau a descoperi lucruri noi și fac parte din aceeași comunitate autentică. Suntem încântați să colaborăm cu Festivalul Internațional de Film de la Cannes și să venim cu noi idei creative prin care să inspirăm o comunitate unită de pasiunea comună pentru conținut video și cinema”, spune Rich Waterworth, General Manager UE, TikTok.

„Suntem încântați să colaborăm cu TikTok pentru a împărtăși magia Festivalului cu un public mai larg, format din cinefili din toată lumea. De câțiva ani, Festivalul Internațional de Film de la Cannes se conectează cu următoarea generație de iubitori de film, oferindu-le oportunitatea de a trăi experiența Festivalului prin programul nostru „3 Zile la Cannes”. Cu această colaborare - care ilustrează dorința noastră de a diversifica publicul - așteptăm cu nerăbdare să împărtășim cele mai incitante și inspirate momente din Festival și să vedem Festivalul reimaginat prin prisma creatorilor TikTok și a comunității. Așteptăm cu nerăbdare și curiozitate să descoperim toate acestea”, adaugă Thierry Fremaux, General Delegate, Festival de Cannes.

Înainte de Festival, TikTok lansează #TikTokShortFilm, o competiție globală care dorește să inspire creativitatea și să sprijine noile talente. Începând cu 15 martie 2022, creatorii* sunt invitați să posteze propriile lor scurtmetraje pe TikTok. Prin această competiție, cineaștii cu mai multă sau mai puțină experiență își vor putea prezenta abilitățile cinematografice prin gama largă de instrumente și efecte creative de pe TikTok, în timp ce își împărtășesc poveștile într-un mod nou cu restul lumii.

Trei finaliști vor fi selectați de juriu pentru a câștiga un premiu în bani și o excursie la Festivalul Internațional de Film de la Cannes în luna mai. Lucrările originale vor fi evaluate în trei categorii: Grand Prix, Cel mai bun scenariu și Cel mai bun montaj. Doritorii se pot înscrie până pe 8 aprilie 2022, câștigătorii urmând să fie anunțați la sfârșitul lunii aprilie.

* Competiția #TikTokShortFilm se supune unor termeni și condiții.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related