Voxa, cel mai nou beneficiu oferit angajaților, ajunge la 10% din business pe segmentul corporate

Voxa, cel mai nou beneficiu oferit angajaților, ajunge la 10% din business pe segmentul corporate

Cu o creștere importantă la doar 4 luni de la lansare, compania are ca obiectiv ca până la finalul anului partea corporate să reprezinte peste 30% din business.

Voxa, prima platformă românească de streaming pentru audio-books și e-books, a înregistrat o creștere importantă pe segmentul corporate, care a depășit 10% din business, în doar 4 luni de la lansarea start-upului tech. Compania își propune ca până la finalul anului segmentul corporate să reprezinte 30% din business. Voxa estimează pentru 2022 o cifră de afaceri de 700.000 de euro,  în condițiile în care compania are deja  27.000 de utilizatori.

În plus, Voxa și-a propus să schimbe și obiceiurile de consum. Dacă pentru 2021 datele arată că doar 1% dintre români citesc digital, în timp ce media din Europa este de 15%, Voxa își propune ca până la finalul anului procentul de români care citesc digital să urce până la 3%. 

Evoluția pozitivă a abonamentelor pe segmentul corporate reprezintă un semn pentru companie că piața avea nevoie de astfel de produse, cei mai mulți clienți provenind din industrii ca IT&C, consultanță, bănci, automotive, FMCG, online gambling și real estate.

„Un număr de 20 de companii și-au arătat deja interesul pentru Voxa și au integrat în ultimele patru luni printre beneficiile oferite angajaților și aplicația noastră. Ne bucurăm să vedem că marile corporații înțeleg importanța accesului la cărți digitale pentru angajații lor, indiferent de domeniul în care activează. Noi lucrăm în continuare să ne extindem portofoliul și venim cu soluții practice, adaptate stilului de viață actual pentru toți iubitorii de lectură și de tehnologie”, a declarat Cătălin Meșter, CEO Voxa.

Platforma își propune ca până la finalul anului să ajungă în peste 100 de companii mari, Autonom, Stefanini, OTP Bank, Betfair fiind câteva dintre numele care s-au alăturat recent Voxa. Aceste creșteri sunt prognozate de reprezentanții Voxa în contextul în care companiile din România și-au schimbat atitudinea față de beneficiile acordate angajaților.

„Dacă acum câțiva ani companiile erau axate foarte mult pe pachete ce includeau tichete de masă, abonamente medicale, asigurări de sănătate, etc., în prezent, acestea își răsplătesc tot mai mult angajații mergând către beneficii din aria de dezvoltare personală, acces la cursuri, well-being. Companiile au înțeles că trebuie să fie competitive și în ceea ce privește pachetele de beneficii și se adaptează rapid trendului”, spune Cătălin Meșter.

Tariful pentru un abonament standard la Voxa, care include acces nelimitat, este de 48 de lei, iar în cazul contractelor corporate, Voxa oferă condiții avantajoase din punct de vedere al costurilor. În plus, compania rămâne aproape de clienții săi și se implică activ să promoveze utilizarea Voxa, prin organizarea de book clubs, dar și alte activități. 

Companiile pot suporta integral costurile abonamentelor, pot acoperi jumătate din valoarea abonamentului, existând și opțiunea ca angajații să beneficieze de un tarif preferențial dacă doresc să acceseze Voxa din resurse proprii.

Start-up-ul românesc Voxa s-a lansat oficial în luna noiembrie 2021. Compania a reușit să atragă o finanțare în valoare de 540.000 de euro la sfârșitul verii 2021 prin SeedBlink.

Voxa își propune să aducă lectura mult mai aproape de cititori. Platforma Voxa pune la dispoziție zeci de mii de cărți în format e-book și audio-book în limba română și engleză, cu acces nelimitat, dar și podcasturi și rezumate ale cărților.

„În sfârșit, românii au acces la cărți în format digital, ceea ce aduce enorm de multe beneficii. În primul rând, oamenii pot să câștige timp pentru citit, mai ales dacă ne referim la audiobook-uri, care sunt practic singurul tip de cărți ce pot fi parcurse în timp ce faci altceva – te plimbi, alergi, conduci, gătești, te aranjezi pentru ieșit în oraș, faci curățenie sau pur și simplu te relaxezi pe canapea. Paradoxal, poți chiar să citești cu ochii închiși. În al doilea rând, prin Voxa oamenii au acces imediat la mii de titluri într-un telefon sau o tabletă care cântărește foarte puțin”, a declarat Cătălin Meșter.

Voxa a fost bine primită pe piața locală și a crescut rapid, având în prezent 27 de mii de utilizatori, 15 mii de audio-books si e-books și 35 de edituri partenere.  Compania are ca target ca până la finalul anului să ajungă la 100 de mii de cărți și 80 de edituri.

Voxa se mulează perfect pe nevoile angajaților corporate, cu un stil de viață activ și care citesc sau ascultă cărți în timpul dintre activitățile importante ale zilei – în drumul spre/dinspre birou, în pauza de cafea, în deplasări etc.

VOXA este un start-up românesc de streaming pentru audiobooks și e-books, cu conținut în limba română și engleză. Compania și-a propus să creeze un produs global, 100% made in România, care să concureze de la egal la egal cu cei mai mari jucători globali din industrie.

Lansat oficial în luna noiembrie 2021, Voxa grupează mii de titluri în limba română, ușurează accesul la informație și este disponibil utilizatorilor oriunde și oricând. Voxa poate fi descărcată de orice utilizator, din Google Play și din AppStore. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related