[Noii antreprenori] Roxana Purcaru: Am urmat calea antreprenoriatului foarte devreme, cand aveam 23 de ani si simteam ca am tot timpul din lume

[Noii antreprenori] Roxana Purcaru: Am urmat calea antreprenoriatului foarte devreme, cand aveam 23 de ani si simteam ca am tot timpul din lume

Cu arta mostenire de familie de la bunicii artizani, Roxana Purcaru a urmat cu incredere pasiunea pentru design si moda, dar si facultatile de Drept si de Management. Antreprenoriatul a pornit ca un hobby, cand era in ultimul an de facultate, si s-a transformat in doua branduri interesante: Maigre și Mitzoko. Primul este un brand sustenabil de moda, iar al doilea a fost creat in pandemie, un brand de jucarii speciale.

Pentru mine a fost important sa imi aducă împlinire ceea ce fac. Nu am avut un know-how de business, si inca nu ma aliniez la rigorile unui business facut doar de dragul profitului, ci lucrez sa fac o pasiune sa devina profitabila, spune Roxana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related