[Noii antreprenori] Adina Foldager: Parintii s-au saturat de tipicul roz pentru fetite si blue pentru baieti, acestia apreciaza culori mai neutre si design-uri mai putin copilaroase

[Noii antreprenori] Adina Foldager: Parintii s-au saturat de tipicul roz pentru fetite si blue pentru baieti, acestia apreciaza culori mai neutre si design-uri mai putin copilaroase

Mai bine un non-client fericit decat un client nefericit. E principiul pe baza caruia Adina Foldager a construit primul Concept Store de puericultura scandinava din Romania. Adinish e locul nascut din vasta experienta in puericultura a Adinei care a trecut prin toate sectoarele de activitate pana sa ajunga la pozitii superioare in rolurile profesionale pe care le-a avut. Cea mai mare satisfactie e sa observe cum parintii care intra confuzi si nedumeriti in shop pleaca de aici cu mai multa incredere in ei si in deciziile lor.

Multi dintre clientii nostri gandesc sustenabil si prefera produse care se pot refolosi, fie ca geanta pentru carucioar poate deveni ulterior geanta mamei sau cea de scutece una pentru cosmetice, ca patul de bebelus se poate transforma intr-o canapea sau ca un carucior sport se poate converti intr-unul pentru nou nascuti in cazul in care mai apare un membru al familiei sunt doar cateva exemple pe care parintii de astazi le iau in considerare cand aleg produse pentru familia lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related