Premieră electrică în România: noul Volkswagen ID. BUZZ poate fi văzut în noul concept store Moon City

Premieră electrică în România: noul Volkswagen ID. BUZZ poate fi văzut în noul concept store Moon City
  • ID. Buzz va fi disponibil în România pentru prevânzare începând cu vara acestui an
  • Celebrul microbuz va fi disponibil în două variante: ID. Buzz, destinat transportului de persoane și ID. Buzz Cargo, pentru transport marfă
  • Ambele mașini pot fi văzute în perioada 14-17 aprilie în mall Băneasa, în primul concept store Moon City e-mobility lounge, primul astfel de magazin din România

Volkswagen reînvie legenda, redefinește confortul și reinventează mobilitatea, transformând celebrul microbuz al anilor ‘50 într-un automobil al viitorului. Cu un design emblematic și dispunând de tehnologie de ultimă generație, fascinantul ID. BUZZ este acum disponibil spre vizionare în noul magazin Moon City e-mobility lounge din Băneasa Shopping City. 

Automobilul produs la Hanovra va fi disponibil în România pentru prevânzare începând cu vara acestui an, în două variante: ID. Buzz, destinat transportului de persoane și ID. Buzz Cargo, pentru transport marfă. ID. Buzz oferă spațiu pentru cel puțin cinci persoane și 1.121 litri volum portbagaj, iar versiunea Cargo, pentru doi europaleți. Ambele mașini sunt în premieră în România și pot fi văzute în perioada 14-17 aprilie în mall Băneasa, în primul concept store Moon City e-mobility lounge, primul astfel de magazin din România.

„S-au investit zeci de ani de experiență și know-how în proiectul ID. BUZZ, pentru că s-a dorit un rezultat inovator, 100% spectaculos și 100% electric pentru succesorul legendarului minibus, un autovehicul intuitiv, gata să revoluționeze era mobilității electrice, să ofere confort și libertate fără limite, să seteze noi standarde și să redefinească însuși conceptul de condus. ID. BUZZ va intra pe piață drept un autovehicul fără amprentă de carbon, dar este mult mai mult decât un vehicul electric, este un vis care prinde viață”, declară Bogdan Florea, Director marcă Volkswagen autoturisme.

„Am prezentat pentru prima dată conceptul ID. Buzz în 2018 la SIAB și iată că astăzi avem în fața ochilor modelul final, în premieră în România. ID. Buzz va fi livrat cu cel mai recent software ID., deține cele mai moderne sisteme de asistență și este viitorul în materie de inovație și sustenabilitate”, a completat Eugen Grigoraș, Brand Manager Volkswagen Autovehicule Comerciale.

Odată cu noul ID. BUZZ, Volkswagen își extinde gama de automobile 100% electrice, după lansările cu succes ale ID.3, ID.4 și ID.5. Proporțiile compacte permit manevrarea dinamică a vehiculului, iar interiorul spațios te invită să-l transformi oricând într-o locuință mobilă gata să te poarte în aventuri fabuloase. Mașina recepționează informații în timp real despre trafic, identificând pericolele în funcție de semnalele altor autovehicule și de infrastructura rutieră, include asistență pentru menținerea benzii și pentru frânare de urgență, proiectează navigația pe carosabil, comunică vizual cu trecătorii și șoferul, recunoaște stilul de condus și chiar melodiile preferate ale conducătorului auto. Opțional sunt disponibile sisteme de asistență care permit un mod de deplasare parțial automatizat și schimbarea asistată a benzilor pe autostradă.

Noul ID. BUZZ este 100% electric și sustenabil, beneficiind de amprentă de carbon neutră începând cu procesul de producție, până la cel de livrare și utilizare. În plus, scaunele, plafonul și podeaua sunt îmbrăcate în materiale reciclate, fără a fi folosită piele de origine animală. Pentru modelul disponibil începând cu anul 2022, viteza maximă este de 145 km/h, iar capacitatea bateriei, de 77 kWh - poate fi încărcată la stații Wallbox și puncte de încărcare publice cu curent alternativ de 11kW (CA), iar cu o mufă CCS la o stație de încărcare rapidă, ID. BUZZ poate fi încărcat de la 5% la 80% în doar 30 de minute. 

Marca Volkswagen este prezentă în peste 150 de piețe din întreaga lume și produce vehicule în peste 30 de locații din 13 țări. În 2021, Volkswagen a livrat aproximativ 4,9 milioane de vehicule, cifră care include bestselleruri precum Polo, T-Roc, Golf, Tiguan sau Passat, dar și modelele de succes complet electrice ID.3 și ID.4. Anul trecut, compania a predat peste 260.000 de vehicule electrice cu baterie (BEV) clienților din întreaga lume, mai mult decât oricând. Aproximativ 184.000 de oameni lucrează în prezent la Volkswagen în întreaga lume și există peste 10.000 de companii comerciale și parteneri de servicii cu 86.000 de angajați. Prin strategia sa ACCELERATE, Volkswagen își îmbunătățește constant evoluția, transformându-se într-un furnizor de mobilitate orientat spre software.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related