EASYBITEZ.ro - pariu pe sustenabilitate, consum responsabil și savoarea experiențelor trăite, un proiect dezvoltat de doi studenți

EASYBITEZ.ro - pariu pe sustenabilitate, consum responsabil și savoarea experiențelor trăite, un proiect dezvoltat de doi studenți

Schimbările profunde din ultimii doi ani, atât în mediul de business, cât și în comportamentul de consum, au generat, fără doar și poate, o serie de transformări la nivel individual, dar și colectiv. Teama de necunoscut, incertitudinea, instabilitatea- toate au jucat un rol în redefinirea priorităților personale, ”forțând” totodată companiile să-și adapteze strategiile de dezvoltare, să se reinventeze și să țină pasul cu noul consumator.

Dacă la nivel individual, punem mai mare preț pe sănătate, fizică și mentală, pe alimentație corectă, timp liber, petrecut într-un mod constructiv, la nivel de business sustenabilitatea și consumul responsabil se numără printre efectele pozitive ale perioadei pe care o traversăm.

Consum responsabil și sustenabilitate-prioritățile unui business de actualitate

Potrivit unui studiu recent realizat de First Insight, marea majoritate a cumpărătorilor tineri se orientează către comerțul sustenabil (73%), fiind dispuși să cheltuiească cu 10% mai mult pe produse sustenabile. Aleg produse prietenoase cu mediu și branduri orientate spre consum responsabil.

Vlad Cămărășoiu și Luca Oriță sunt doi tineri studenți care, inspirați de schimbările aduse de ultimii ani în comportamentul de consum al românilor, și pe baza experiențelor trăite în vestul Europei, unde studiază Administrarea Afacerilor în Olanda, respectiv Computer Science, în Marea Britanie, s-au lansat în afaceri, cu un proiect antreprenorial inovativ și definitoriu pentru vremurile și trendurile actuale.

Consumul responsabil și sustenabilitatea stau la baza ideii lor de business, platforma EasyBitez.ro, prin intermediul căreia livrează ingrediente fresh, gata cântărite și numerotate, împreună cu rețeta aferentă, astfel încât oricine să se poată bucura de mese ca la restaurant acasă.

"Consumul responsabil și sustenabil, grija față de mediu, un stil de viață sănătos, echilibrat și waste-free- acestea sunt prioritățile cu care am pornit la drum. Dorim să le oferim clienților o experiență plăcută a gătitului, să aducem diversitate în bucătăria lor, să gătească și să experimenteze rețete inovative și gustoase. Ingredientele fresh, de cea mai bună calitate, sunt gata cântărite și numerotate în ordinea folosirii lor, tocmai pentru a optimiza timpul de preparare și a evita risipa alimentară", a precizat Vlad Cămărășoiu, co-fondator EasyBitez.ro.

Conceptul gândit de cei doi este nou pe piața din România, elementul de noutate stând în optimizarea timpului de preparare a mesei și în evitarea risipei alimentare. Rețetele sunt pregatite exact pentru numărul de persoane indicat de client, în cadrul comenzii, iar experiența gătitului și faptul că clientul știe exact ce ingrediente folosește este ceea ce diferențiază EasyBitez de orice altă soluție de pe piață.

"Ne adresăm celor care cred în aceleași valori ca și noi doi. Când am creionat profilul clientului, am trecut încă de început orientarea către sustenabilitate și evitarea risipei. Clienții noștri sunt în general tineri, cu un program încărcat, dar care pun preț pe timpul liber petrecut într-un mod constructiv, plăcut, care își doresc să evite deplasările la supermarket și adoptă un stil de viață sănătos", a adăugat Luca Oriță, co-fondator EasyBitez.ro.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related