PepsiCo anunță o serie de promovări la nivel local și internațional

PepsiCo anunță o serie de promovări la nivel local și internațional
Gyuri Eperjessy, Director Commercial Digital Products/ Oana Nuță, DX Manager (Demand Accelerator Manager)/ Eliza Calciu Șerban, East Balkans Snacks Marketing Manager

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o serie de modificări la nivel organizațional.

Gyuri Eperjessy a preluat rolul de Director Commercial Digital Products la nivel european. Gyuri va fi responsabil în acest rol de dezvoltarea următoarei generații de instrumente digitale de vânzare din Europa, în parteneriat cu echipele comerciale de la nivelul diviziei de business. Gyuri s-a alăturat PepsiCo în 2018 în calitate de Trade Marketing & Channel Strategy Senior Manager, conducând cu succes departamentele Trade Marketing și Business Development, iar din iulie 2021 a ocupat funcția de Senior Demand Accelerator Manager.

Oana Nuță a fost numită în funcția de DX Manager (Demand Accelerator Manager), raportând activitatea către Adrian Lăcătuș, Commercial Sr. Director. Anterior, Oana Nuță a ocupat funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. În acest nou rol, Oana va coordona echipele Trade Marketing, Insights și Perfect Store. Oana este un specialist în marketing cu mai mult de 11 ani de experiență în Brand Management, Digital Marketing, strategie de brand și inovație de produs, dezvoltate în colaborările precedente cu branduri de top din FMCG și branduri de tutun, în roluri locale.

Eliza Calciu Șerban își va relua responsabilitățile în rolul de East Balkans Snacks Marketing Manager, după revenirea din concediul de maternitate în luna aprilie. Eliza are o experiență profesională de peste 13 ani în marketing, mai exact în managementul categoriilor noi, inovarea de produs, strategia și managementul portofoliului de mărci pe care și-a dezvoltat-o în timp ce a lucrat cu brand-uri FMCG de top, în roluri la nivel local și global.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 79 miliarde dolari în 2021, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, inclusiv branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a deveni lider global în alimente și băuturi convenabile cu ajutorul PepsiCo Positive (pep+). Pep+ este o transformare strategică totală, care are în centru sustenabilitatea și modul în care compania își va sprijini creșterea prin dezvoltarea la nivel global și prin susținerea schimbărilor pozitive pentru planetă și oameni. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related