Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine anunță cea de-a doua ediție a campaniei ,,Școala fără pauză”

Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine anunță cea de-a doua ediție a campaniei ,,Școala fără pauză”

Băneasa Shopping City, împreună cu Asociația Banca de Bine, anunță startul celei de-a doua ediții a campaniei „Școala fără pauză” – o inițiativă care contribuie la prevenirea abandonului școlar prin donații de haine, încălțăminte, rechizite și echipamente IT&C destinate copiilor din medii defavorizate. Campania se derulează în perioada 26 august – 24 decembrie, când vizitatorii centrului comercial pot aduce la punctul de colectare din parcarea exterioară lucrurile necesare pentru ca elevii din șase județe ale țării să poată continua să meargă la școală.

La punctul de colectare amenajat în parcarea exterioară a Băneasa Shopping City pot fi donate articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, rechizite și device-uri de tip tablete, telefoane, laptopuri – noi sau uzate, dar care pot fi utilizate la cursurile online – pentru copii cu vârste cuprinse între 5 și 18 ani. Donațiile vor fi livrate către familii din medii defavorizate, din județele Teleorman, Giurgiu, Prahova, Ialomița, Suceava și Maramureș. Centrul de colectare este deschis în perioada campaniei de joi până duminică, în intervalul 12:00 – 20:00.  

România este statul cu cea mai mare rată a abandonului școlar din Uniunea Europeană. Copiii care sunt nevoiți să renunțe la școală provin, de obicei, din comunități dezavantajate din mediul rural. Ediția de anul acesta a campaniei „Școala fără pauză” pune accentul pe voința copiilor din medii defavorizate de a merge la școală în ciuda tuturor dificultăților, atât de autentică încât ea devine o superputere, și lansează invitația către parteneri și consumatori de a contribui cu bunurile materiale necesare pentru ca ei să nu pună pauză școlii.

„Băneasa Shopping City își dorește să contribuie la o comunitate prosperă, din convingerea că educația este una dintre cele mai bune investiții în generațiile de mâine. Ne bucurăm să avem alături de noi și anul acesta mulți dintre partenerii care ne-au susținut și la prima ediție și avem încrederea că cei care ne trec pragul vor primi invitația noastră de a dona cu aceeași deschidere pentru a continua să oferim copiilor din medii dezavantajate o parte dintre lucrurile de care au nevoie pentru a nu pune pauză școlii. Doar împreună putem să le oferim șansa la o educație continuă”, a declarat Daniela Matei, PR Manager Băneasa Shopping City.

„În contextul în care abandonul școlar crește în fiecare an în România, cu precădere în mediul rural, este nevoie să acționăm rapid, cu toate resursele de care dispunem și mai ales cu inima deschisă. Pentru mulți dintre noi grija zilei de mâine nu este o problemă, însă continuitatea mersului la școală reprezintă o grijă pentru copiii și părinții din mediul rural, acolo unde lipsurile sunt pretutindeni. Faptul că suntem împreună cu Băneasa Shopping City și ceilalți parteneri și anul acesta ne face să ne dorim să aducem mai multe zâmbete pe chipurile copiilor și să ducem binele mai departe, așa cum ne-am propus și anul trecut”, a declarat Violeta Bîltac, Președinte și fondator al Asociației Banca de Bine.

La prima ediție „Școala fără pauză”, Băneasa Shopping City, cu ajutorul partenerilor și al consumatorilor care au răspuns pozitiv invitației de a dona, a ajutat peste 4.000 de copii, cu vârste cuprinse între 5 și 18 ani, din peste 50 de comunități dezavantajate din România, din județele Teleorman, Giurgiu, Prahova, Ialomița și Suceava. În lupta împotriva abandonului școlar, la centrul de donații amplasat în parcarea exterioară Băneasa Shopping City, s-au colectat peste 20.000 de kilograme de donații, de la peste 2.500 de donatori, dintre care peste 15.000 reprezintă îmbrăcăminte și încălțăminte, peste 4.000, rechizite și peste 1.000, echipamente electronice.

„Școala fără pauză” se derulează cu sprijinul Asociației Banca de Bine și al partenerilor DigiFM, Digi24 și Ecoclean. 

Băneasa Shopping City este spațiul de experiențe noi în fashion, care oferă vizitatorilor săi un mix unic de branduri şi care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum şi o varietate de restaurante rafinate şi cafenele.

Băneasa Shopping City, alături de Galeria Comercială Feeria, oferă o experienţă de top în retail-ul din România, cu peste 350 de magazine de brand internaționale, precum Chopard, Chanel, Paul & Shark, Brooks Brothers, Michael Kors sau Furla, magazine de modă româneşti, cum ar fi Victoria 46 sau Musette, precum şi o varietate de restaurante premium şi cafenele rafinate. Un mix de succes, ce transformă Băneasa Shopping City în prima alegere a românilor pentru o experiență unică de shopping.

Banca de bine este o organizație non-guvernamentală tânără, dinamică a cărei misiunea este de a ajuta activ copiii din mediile defavorizate pentru a avea acces egal la educație și oportunități viitoare de dezvoltare. Activitatea organizației Banca de bine se realizează în regim de voluntariat, cu transparență totală, integritate și mult curaj. Banca de bine susține campanii umanitare și conectează asociații non-profit, companii, donatori și beneficiari împreună. Înțelegem și știm că doar donând din timpul și din cunoștințele noastre putem contribui la un pic mai bine pentru cât mai mulți.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related