Marinela Ardelean: Am decis că misiunea mea este să fac din vinul românesc un brand de țară

Marinela Ardelean: Am decis că misiunea mea este să fac din vinul românesc un brand de țară

Pentru a face cunoscut vinul românesc în afara granițelor, e important să îl celebrăm mai întâi acasă, în România, crede Marinela Ardelean, expertă în vin, autoarea mai multor cărți despre acest domeniu și ambasadoare neobosită a vinurilor românești. Marinela a lansat recent Wines of Romania, o platformă care își propune să celebreze vinul românesc și să îl aducă în atenția  iubitorilor de vin la nivel global, alături de vinurile din Franța, Italia sau Spania. Proiectul a pornit în aprilie 2022, din dorința de a integra toate informațiile relevante și la zi despre ecosistemul industriei de vin din România. Membrii echipei sunt experți în domeniu cu peste 20 ani de experiență atât în vinuri, cât și in jurnalism, documentare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related