[E-players] Andrei Chirilă, FashionDays.ro: In ultimii doi ani ne-am construit comunicarea pornind de la diverse probleme din societatea noastra. In urmatoarele luni, ne vom concentra mai mult pe elementele functionale ale experientei de shopping

[E-players] Andrei Chirilă, FashionDays.ro: In ultimii doi ani ne-am construit comunicarea pornind de la diverse probleme din societatea noastra. In urmatoarele luni, ne vom concentra mai mult pe elementele functionale ale experientei de shopping

De la interesul crescut pentru tinutele lejere, potrivite pentru a fi purtate cand stateam cu totii mai mult acasa, clientii Fashion Days au revenit treptat catre un mix mai clsic, spune Andrei Chirilă Chief Marketing Officer Fashion Days Group. Asteptarile lor au ramas mereu aceleasi, indiferent de schimbarile comportamentului de consum, influentat de pandemie, razboi si inflatie. Clientii cauta mereu cel mai bun raport calitate-pret. 

”Bariera principala fata de shopping-ul online de fashion este ca oamenii nu pot proba produsele. Din acest motiv, am introdus un nou serviciu, denumit Dressing Room, prin intermediul caruia clientii pot comanda mai multe produse, le probeaza acasa si platesc abia dupa ce decid ce vor sa pastreze”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related