Sănătatea mintală este pe primul loc pentru TikTok

Sănătatea mintală este pe primul loc pentru TikTok

TikTok lucrează la crearea unui mediu sigur în care oamenii se pot conecta în comunitatea TikTok din întreaga lume și își pot împărtăși propriile povești legate de sănătatea mintală. Cu peste 45 de miliarde de vizualizări pentru hashtag-ul #MentalHealth, 10 miliarde de vizualizări pentru #MentalHealthAwareness și 1 miliard de vizualizări pentru #Wellbeing, TikTok își propune să comunice mai mult despre importanța sănătății mintale.

Cum este percepută sănătatea mintală în jurul lumii

TikTok își propune să cultive un mediu inclusiv care să le ofere oamenilor ocazia să înțeleagă atitudinile transgeneraționale și globale diferite legate de sănătatea mintală, inclusiv nivelul de confort al oamenilor atunci când trebuie să vorbească despre propria sănătate mintală, dar și ce îi poate ajuta să simtă că au parte de sprijin.

Potrivit unui studiu global, aproximativ 75% dintre oamenii din întreaga lume se simt confortabil atunci când trebuie să vorbească despre propria sănătate mintală. La nivel de generații, aceștia se simt din ce în ce mai relaxați odată cu înaintarea în vârstă, astfel că persoanele cu vârsta între 18 și 24 de ani se simt mai puțin confortabil când vine vorba despre acest subiect.

De asemenea, există o serie de factori care îi împiedică să vorbească despre propria bunăstare mintală: 42% dintre utilizatorii din întreaga lume se tem că vor fi judecați de prieteni sau familie, în timp ce 48% se tem că perspectivele profesionale viitoare vor fi afectate dacă aleg să vorbească despre propria sănătate mintală. Aproape jumătate (47%) dintre oamenii din întreaga lume au spus că s-ar simți mai relaxați să vorbească despre propria sănătate mintală dacă în trecut membri apropiați ai familiei ar fi fost deschiși cu privire la aceste subiecte, iar aproape o treime (31%) dintre respondenți au spus că s-ar simți mai confortabil dacă ar fi fost încurajați încă de la o vârstă fragedă să vorbească despre bunăstarea mintală.

Bunăstarea mintală este o prioritate pentru TikTok

TikTok consideră că destigmatizarea discuțiilor despre sănătatea mintală este esențială și își propune să facă mai mult pentru a conduce la o înțelegere mai profundă despre importanța ei, în colaborare cu comunitatea globală și partenerii săi.

Astfel, în onoarea Zilei Mondiale a Sănătății Mintale, TikTok a lansat campania globală „Bunăstarea mintală este pe primul loc” (în original „Mental Well-being Comes First”), care include hashtag-uri tematice, instrumente și resurse create pentru a crește gradul de conștientizare despre sănătatea mintală și pentru a încuraja comunitatea să-și împărtășească poveștile și experiențele referitoare la bunăstarea lor mintală.

TikTok este inspirat de creatorii și partenerii din întreaga lume care realizează și distribuie conținut prin care îi susține pe cei care se confruntă cu probleme de sănătate mintală.

Alături de experți, TikTok a dezvoltat ghiduri de bunăstare care sunt accesibile în aplicație, pentru a ajuta comunitatea să învețe mai multe despre cum să își îmbunătățească starea. Mai mult, această abordare implică eliminarea conținutului dăunător și conectarea oamenilor la resurse. Regulile Comunității TikTok nu permit conținut care descrie, promovează sau normalizează activități care ar putea duce la suicid, autovătămare sau alimentație dezordonată.

Metodologie

Global Consumer Attitudes on Mental Wellbeing este un sondaj realizat de YouGov în rândul a peste 16.000 de consumatori adulți din 13 piețe (Regatul Unit, Statele Unite, Singapore, Germania, Africa de Sud, Indonezia, Vietnam, Canada, Brazilia, Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Australia și Egipt), comandat de TikTok în septembrie 2022.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related