Peste 3,1 mil. tacos și 45 tone de sos Nacho Cheese vândute în cei 5 ani de activitate Taco Bell 

Peste 3,1 mil. tacos și 45 tone de sos Nacho Cheese vândute în cei 5 ani de activitate Taco Bell 

Taco Bell, lanț de restaurante cu produse de inspirație mexicană, parte a Sphera Franchise Group, a vândut, în medie, 1 taco pe minut în cei 5 ani de activitate pe piața locală. În această perioadă, peste 10 milioane de clienți au trecut pragul restaurantelor și au apreciat în special sosul Nacho Cheese, din care s-au vândut aprox. 45 tone. Taco Bell s-a extins constant în cei 5 ani, continuând să deschidă noi restaurante inclusiv în perioada pandemiei. Astfel, în 2020 și 2021, au fost inaugurate 3 locații: Taco Bell AFI Palace Brașov, Taco Bell Palas Mall Iași și Taco Bell Arena Mall Bacău.   

În urmă cu 5 ani, am lansat Taco Bell pe piața din România, fiind inspirați de valorile nonconformiste care definesc acest brand. Rezultatele nu au întârziat să apară, iar produsele noastre au intrat rapid în preferințele consumatorilor autohtoni. Acest lucru ne-a permis să ne extindem an de an, inclusiv în perioada pandemiei, și să avem rezultate financiare bune la scurt timp de la deschidere. Astfel, am înregistrat profit operațional încă din al treilea an de activitate, în pofida provocărilor cu care industria HoReCa s-a confruntat în ultimii doi ani: restaurante închise, lipsa predictibilității, penuria de forță de muncă. Vom continua să ne extindem, dar și să inovăm la nivel de produs, pentru a veni cât mai aproape de clienții noștri”,  a declarat Costică Mișaca, Director General, Taco Bell România.  

Pe parcursul celor 5 ani, Taco Bell a implementat o strategie de digitalizare și dezvoltare bazată pe soluții și platforme menite să se adapteze obiceiurilor de consum. Astfel, anul trecut, Taco Bell a lansat serviciul Comandă&Ridică - o modalitate simplă și eficientă prin care clienții își pot comanda produsele preferate de pe telefon sau computer, de oriunde s-ar afla, cu ridicarea produselor din cel mai apropiat restaurant.

De asemenea, în luna aprilie a acestui an, a fost lansată aplicația Loyalty - Taco Bell Rewards, un sistem de loializare destinat clienților, bazat pe acumularea de puncte, în schimbul cărora primesc produse Taco Bell. Ca urmare a lansării aplicației, numărul comenzilor cu ridicare a crescut cu 110%, iar vânzările cu 88%.

Taco Bell a intrat pe piața locală în anul 2017, fiind al treilea brand din portofoliul Sphera Franchise Group, alături de KFC și Pizza Hut. Lansarea a marcat totodată și intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală și de Est, acesta fiind la momentul respectiv singurul restaurant Taco Bell pe o rază de 1.028 kilometri.

În prezent, Taco Bell deține 14 restaurante administrate în sistem de franciză, în 9 orașe din țară: 4 în București, 2 în Brașov, 2 în Constanța și câte unul în Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara, Ploiești, Bacău și Iași.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România, deținând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell în România și KFC în Chişinău, Republica Moldova, și în anumite zone din Italia. Grupul deține peste 170 de restaurante pe cele trei piețe și are peste 4.700 de angajați. Sphera Franchise Group este listată pe Bursa de Valori București din 2017, sub simbolul SFG, fiind singura companie din HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum și în FTSE Global Microcap.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related