Betano Casino Backstage – vibe-ul distracției începe în culise

Betano Casino Backstage – vibe-ul distracției începe în culise

BETANO.com, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează Casino Backstage, o campanie care documentează viața secretă a personajelor din cele peste 2.000 de jocuri din platformă și distracția lor din spatele culiselor.

În Casino Backstage, personajele au lumea lor. De partea cealaltă a ecranului, utilizatorii deschid ușa Betano cu fiecare nou joc pe care îl încearcă, pe care ies pe rând fructe, pirați, vrăjitori, vikingi și magicieni direct în aplicație, oriunde și oricând.

Campania explorează întregul univers Betano Casino și imaginează viața personajelor înainte de rotirea care le cheamă în joc – culise pline, insight jokes ale unor personaje care au picat de multe ori împreună pe aceeași linie, dar mai ales emoția de a intra în joc în cea mai bună formă, de fiecare dată când sunt chemate.

Primul spot online deschide o serie digital-driven care dezvăluie distracția din spatele distracției, culisele experienței desăvârșite a jocului și bucuria câștigului.

 

„Campania explorează limitele dintre real și imaginar și propune acest univers creativ în care se întâlnesc toate personajele din Betano Casino, pentru care «portalul» cu lumea reală, cea a jucătorilor, este platforma. Episoadele din serie integrează umorul smart pentru a transpune într-o manieră distractivă lumea din spatele cortinei și pentru a întări încă o dată invitația lansată la începutul acestei toamne către jucători de a Trăi Vibe-ul din Casino-ul Betano”, a declarat Roxana Dinescu, Marketing Manager, Brand & Communications Betano Romania.

Noua campanie duce mai departe seria de proiecte prin care Betano promovează exclusivitățile, universurile tematice și beneficiile pe care jucătorii le găsesc în platformă.  

Kaizen Gaming este una dintre cele mai dinamice companii de GameTech la nivel global. Cu accent pe Oameni și Tehnologie, compania are obiectivul de a perfecționa constant produsele și serviciile proprii pentru a livra cea mai bună și de încredere experiență de gaming consumatorilor din întreaga lume.

Kaizen Group operează Stoiximan în Grecia și Cipru și a lansat Betano în alte 10 țări. În total, angajează peste 1.200 de specialiști de pe două continente. Din devotament pentru consumatori, compania integrează tehnologia și datele pentru a împinge limitele entertainmentului în lumea gamingului online.

Betano este un operator de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online. Betano este prezent pe piața din România din 2016 și un susținător constant al performanței sportive și al atleților de elită, printre care:

  • Federația Română de Fotbal pentru Cupa României Betano, Universitatea Craiova și FCSB, din domeniul fotbalului;
  • Liga Națională de Golf BETANO;
  • Federația Română de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri BETANO;
  • sportivi precum cea mai bună luptătoare a României, Alina Vuc, și pilotul de raliu Simone Tempestini.

În 2022, Betano a câștigat premiul de Operatorul Anului, acordat de EGR Operator Awards, echivalentul Premiilor Oscar în lumea jocurilor de noroc online.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related