tbi bank semnează un acord cu Christian Tour pentru a-i sprijini pe români să-și plătească vacanțele în rate fără dobândă

tbi bank semnează un acord cu Christian Tour pentru a-i sprijini pe români să-și plătească vacanțele în rate fără dobândă
Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi

Românilor le place să plece des în vacanță, dar bugetele necesare ar putea deveni o provocare în acest an și în viitor, pe fondul creșterii generale a prețurilor. Pentru a veni în sprijinul românilor în actualul context economic, tbi bank a lansat o soluție de finanțare BNPL (Buy Now, Pay Later) care le permite acestora să își plătească vacanțele achiziționate prin Christian Tour, unul dintre cei mai mari tour-operatori din România.

Această colaborare presupune finanțarea pachetelor turistice oferite în toate cele 39 de locații Christian Tour. Finanțarea poate fi obținută 100% online și de la distanță, crescând astfel eficiența și rapiditatea procesului. Soluțiile tbi permit oamenilor să acopere rapid costul total al vacanței, în rate lunare accesibile si fixe.

„Vacanțele sunt o ocazie de a ne relaxa și de a ne simți bine, iar românii adoră să își ia timp liber și să călătorească pentru a-și reîncărca bateriile. Cu toate acestea, atunci când costurile depășesc un anumit nivel, oamenii tind să amâne planificarea vacanței și să renunțe la nevoia de relaxare. De aceea, le oferim românilor șansa de a cumpăra pachetul pe care și-l doresc acum și să-l plătească mai târziu în rate lunare”, a declarat Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi.

tbi bank este o bancă de tip ”challenger” din Europa de Sud-Est și lider BNPL în regiune, care se adresează consumatorilor, comercianților și IMM-urilor, oferind finanțare și servicii suplimentare integrate prin intermediul unei rețele largi de canale și platforme "phygitale". În prezent, operează în Bulgaria, România, Grecia, Germania și Lituania. Prin diverse canale digitale, o rețea proprie de 300+ de sucursale și parteneriate de încredere cu circa 18.000 de comercianți, tbi are un portofoliu de 2 milioane de clienți în 2021 și a acordat aproape 500.000 de credite. Modelul său de afaceri de succes și abordarea orientată spre client au dus la transformarea sa într-una dintre cele mai profitabile și eficiente bănci din Europa de Sud-Est.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related