SNICKERS lansează batonul Snickers Creamy și îi încurajează pe consumatori să încerce terapia prin țipat în cabina anti-stres

SNICKERS lansează batonul Snickers Creamy și îi încurajează pe consumatori să încerce terapia prin țipat în cabina anti-stres

În perioada 25-27 noiembrie, Snickers îi invită pe vizitatorii ParkLake Shopping Center (Str. Liviu Rebreanu 4, București) să își elibereze emoțiile fără teamă în camera specială anti-stres din interiorul centrului comercial. Camera include o tehnologie care măsoară decibelii și va încadra participanții în patru categorii, în funcție de intensitatea țipetelor lor și în funcție de cât de mult stres vor să elimine. Alături de rezultate, vor primi un QR Code pentru un playlist Spotify adaptat stării lor, cât și un baton delicios de Snickers Creamy.

Noul Snickers Creamy este un baton cu un strat cremos ce conține arahide, caramel fin și alune proaspăt măcinate acoperite într-un strat generos de ciocolată delicioasă, iar o porție are doar 98 de calorii.

Mulți oameni asociază țipetele cu ceva negativ sau nepotrivit. Dar un strigăt sincer nu este doar o metodă pentru a elibera furia, ci și o experiență interesantă. Atunci cât este folosit în mod corect, poate îmbunătăți sănătatea fizică și mentală.

Ce declanșează nevoia de a țipa? Când apare această întrebare, primul lucru la care se gândesc cei mai mulți oameni este probabil furia sau frustrarea. Cu toate acestea, conform unui studiu științific realizat de neurologul cognitiv Sascha Frühholz, țipetele declanșează 6 emoții diferite. Prima dintre ele este deja menționată - furia, urmată de frică, durere și tristețe. Cu toate acestea, nevoia de a țipa nu are doar declanșatori negativi. Oamenii țipă și atunci când sunt extrem de fericiți sau experimentează o plăcere intensă.

În plus, cercetările au arătat că oamenii răspund mult mai mult la țipetele de bucurie care consolidează legăturile sociale. Dovada că țipetele pozitive reunesc oamenii sunt, de exemplu, uralele fanilor pe stadioane sau concertele unor artiști foarte cunoscuți. Un exemplu simplu ar fi concertul lui Elvis Presley, în care oamenii au urlat literalmente de entuziasm. Conform teoriei lui Frühholz, ei exprimă ceea ce simt și devin în mod natural mai apropiați.

Printre avantajele țipatului se numără accesibilitatea, pentru că oricine poate face asta oricând și fără vreun cost. Însă acum, cu ajutorul Snickers, consumatorii se pot relaxa cu această experiență din plin și într-un mediu controlat, așa cum este Camera Anti-stres.

Camera Anti-Stres este deschisă pentru public în perioada 25 – 27 Noiembrie, în intervalele: vineri: 15.00 - 21.00, sâmbătă și duminică: 13.00 - 21.00, la parterul Centrului Comercial ParkLake (Str. Liviu Rebreanu 4, București).

Mars este o afacere de familie începută în urmă cu mai bine de 100 de ani. Această independență, oferă companiei libertatea și oportunitatea de a gândi în contextul unor generații întregi, nu doar în cadrul unor aspecte punctuale, astfel încât să poată investi în viitorul pe termen lung al acesteia. Ambițiile îndrăznețe sunt susținute de acțiunile celor peste 140 000 de asociați din 80 de țări. De asemenea, Mars s-a impus de mult timp ca o companie care oferă șanse egale pentru toți și încurajează alte companii să creeze medii incluzive și să ia măsuri împreună, pentru a ajuta femeile de pretutindeni să-și atingă atingă potențialul.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related