PUMA - mai aproape de scena urbană românească

PUMA - mai aproape de scena urbană românească

PUMA, unul dintre cele mai importante branduri sportive din lume, a prezentat în cadrul unui eveniment inedit, câteva dintre modele iconice din colecțiile Mayze și Slipstream care înglobează valorile brandului: dinamism, progres și performanță.

Aflat în anul celei de-a 75-a aniversari, PUMA, un brand cu o istorie și o evoluție surprinzătoare, și-a asumat pe deplin rolul de a fi Forever. Faster. și duce mai departe angajamentul de a dezvolta și de a influența sportul și cultura urbană locală.

Forever.Faster. este mantra brandului - un îndemn alcătuit din două cuvinte simple, Forever (întotdeauna) și Faster (mai repede). Împreună ele creează o energie care unește, menține focusul și propulsează misiunea brandului de a susține sportul și cultura urbană. La nivel individual, cuvintele reflectă două dintre punctele forte ale brandului.

Colecția Slipstream a fost reinventată pentru a celebra un model clasic cu un design adaptat unui nou stil de viață. Lansat în 1987, modelul de sneakers a devenit rapid unul iconic, fiind favoritul baschetbaliștilor, dar și persoanelor din afara terenului de joc, pe măsură ce a devenit tot mai popular pentru stilul urban. De asemenea, Slipstream este unul dintre cele mai populare modele de sneakers din Japonia, iar noile modele sunt, de asemenea, reiterări ale unor modele populare dezvoltate pentru piața japoneză.

Colecția Mayze a fost creată pentru femeile îndrăznețe, pasionate de sneakers și stilul urban. Acest model de sneaker este reprezentat de una dintre cele mai mari staruri pop de pe glob, Dua Lipa, și face parte din platforma She moves us. She moves us este o platformă de comunicare prin intermediul căreia PUMA celebrează femeile care colaborează împreună pentru un viitor mai bun – cu ajutorul sportului, a culturii, dar și a valorilor comune. 

 

PUMA este aproape de sport și de sportivi

Misiunea PUMA este să promoveze sportul și cultura, în timp ce își propune să creeze o lume în care toate barierele de participare sunt eliminate, astfel încât oricine își dorește să joace să aibă această posibilitate.

În cei 75 de ani, PUMA a continuat să inspire generații de atleți să își atingă potențialul maxim. Având la bază mantra Forever Faster, brandul PUMA urmărește să inspire sportul și cultura sportului prin crearea unor produse sportive destinate celor mai rapizi sportivi din lume, dar și celor pasionați de sport, cultură și modă urbană. Forever Faster reprezintă mai mult decât a fi rapid. Cele două forțe, Forever și Faster, determină brandul PUMA să își maximizeze eforturile pentru a inova și avansa tendințele sportive.

În România, PUMA este partener oficial al echipei Universitatea Craiova.

#FOREVERFASTER

PUMA este unul dintre cele mai importante branduri sportive din lume care proiectează, dezvoltă și comercializează încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii. Timp de peste 70 de ani PUMA a promovat neîncetat sportul și cultura, creând produse rapide pentru cei mai rapizi atleți ai lumii. PUMA oferă produse de performanță și produse de lifestyle inspirate de sport în categorii precum fotbal, alergare și antrenament, baschet, golf și sporturi cu motor. PUMA colaborează cu designeri și branduri renumite pentru a aduce influențe sportive în cultura și moda de stradă. Grupul PUMA deține mărcile PUMA, Cobra Golf și stichd. Compania își distribuie produsele în peste 120 de țări, are aproximativ 16.000 de angajați în întreaga lume și are sediul central în Herzogenaurach/Germany.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related