Campanie premieră de la Cargus: 1 leu pentru coletele livrate în rețeaua SHIP & GO

Campanie premieră de la Cargus: 1 leu pentru coletele livrate în rețeaua SHIP & GO
  • Campania se adresează tuturor expeditorilor individuali (clienți care nu au un contract activ cu Cargus), indiferent dacă sunt persoane fizice sau firme/companii.
  • Prețul de 1 leu pentru un colet expediat este valabil pentru livrările către un punct SHIP & GO, indiferent de greutatea coletului, dimensiunea sau destinația, toată luna februarie.
  • În 2023, Cargus estimează că va atinge 3.800 de puncte SHIP & GO, crescând astfel acoperirea rețelei la peste 1500 de zone din România.

Într-o perioadă în care inflația a generat o creștere semnificativă a prețurilor, Cargus dă o nouă valoare monedei naționale, lansând cea mai neașteptată ofertă din industria de curierat: cel mai mic preț pentru cea mai convenabilă livrare. Expedierea coletelor în punctele Cargus SHIP & GO costă doar 1 leu, indiferent de dimensiunea coletului, greutate sau adresa de livrare. Simplă, flexbilă și ușor de utilizat, oferta vine în întâmpinarea clienților individuali, care nu au un contract activ cu Cargus, indiferent dacă aceștia sunt persoane fizice sau firme/companii și este valabilă toată luna februarie.

Pentru a beneficia de costul de 1 leu pentru livrarea coletului, clienții Cargus au la dispoziție opțiuni digitale – pot face o comandă prin intermediul platformelor online – aplicația Cargus Mobile și aplicația web MyCargus, dar se pot deplasa și la cel mai apropiat punct SHIP & GO pentru a preda coletul. Coletele expediate pot beneficia de servicii de trimitere cu ramburs, iar plata acestuia poate fi realizată de către destinatar cash, card sau plata prin link, în funcție de punctul de livrare ales.

Cargus continuă să inoveze pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale clienților, investind în modalități de livrare noi, rapide, accesibile, menținând, în același timp, calitatea serviciului. Prin oferta de 1 leu pentru livrările în rețeaua noastră SHIP & GO ne dorim să oferim clienților noștri oportunitatea de a înțelege ce înseamnă experiența de livrare out of home: mii de puncte de livrare la nivel național, multiple soluții de plată, opțiuni digitale precum Cargus Mobile, recunoscută de piață ca fiind cea mai bună aplicație de curierat, costuri eficiente. Opțiunea de livrare out of home este o schimbare de paradigmă în piața de curierat, cu multiple beneficii pentru companii și consumatori. Cargus a investit semnificativ în ultimii ani, atât pentru a crește acoperirea rețelei SHIP & GO, cât și pentru a încuraja consumul – inovații tehnologice, servicii de plată. Toate acestea asigură transformarea ecosistemului Cargus, dar au impact și asupra pieței de curierat.”, a declarat Andreea Radu, Marketing Director Cargus.

În ultimii doi ani, Cargus a dezvoltat o rețea proprie de puncte SHIP & GO, amplasate în zone accesibile din toată țara, ajungând la peste 3.000 de locații. Totodată, compania de curierat a investit și în diversificarea rețelei, iar anul trecut a amplasat în București o primă serie de 300 de lockere - o inovație pe piață, o soluție complet contactless, operată prin aplicația Cargus Mobile și sustenabilă datorită bateriilor, care au o durată de viață de până la 10 ani. Întreaga rețea SHIP & GO acoperă, în prezent, aproape 1000 de unități administrative urbane și rurale (orașe, municipii, comune). Acum, Cargus are capacitatea de a răspunde nevoilor clienților săi cu servicii excelente, complete, prețuri mici și livrări rapide.

În acest an, Cargus își propune să atingă 3.800 de puncte SHIP & GO, să crească numărul de orașe în care compania activează și să aibă o acoperire de 100% în orașe și municipii (peste 1500 de zone - orașe, zone rurale etc.).

Cu o experiență de peste 30 de ani, Cargus este prima companie de curierat de pe piața din România. În prezent, compania are peste 5.000 de angajați și colaboratori, oferă o gamă largă de servicii de curierat: livrare din ușă în ușă, dar și prin rețeaua de livrare la domiciliu, SHIP & GO (puncte partenere și dulapuri), care oferă clienților posibilitatea de a ridica sau trimite colete din peste 3.000 de puncte din întreaga țară. Cargus deține 5 centre naționale de sortare, 45 de centre operaționale și se ocupă de peste 50 de milioane de colete pe an.

Mai mult, în 2022, Cargus a fost premiată în cadrul evenimentului Courier & Postal Services Business Awards for Excellence 2022, organizat de GOVNET România, cu două premii pentru cea mai impresionantă evoluție a afacerilor și cea mai bună aplicație web pentru servicii de livrare.

În 2021, Cargus a achiziționat QeOPS, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de e-fulfillment și soluții logistice personalizate din România, completându-și serviciile oferite clienților.

De la începutul anului 2019, Cargus face parte din Mid Europa Partners Investment Fund, unul dintre cei mai activi investitori din România. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related