Tuborg România demarează Solar Project pentru un start verde în 2023

Tuborg România demarează Solar Project pentru un start verde în 2023
Tzafrir Granat, Președinte Tuborg România

Tuborg România face un pas important către utilizarea energiei verzi și anunță startul Solar Project, implementat prin instalarea unor panouri solare menite să diminueze consumul de energie electrică și emisiile poluante din procesul de producție, pentru protejarea mediului înconjurător. De altfel, protejarea mediului a fost o preocupare constantă pentru companie, demonstrată de-a lungul anilor prin campanii de conștientizare, inovații la nivel de produs și programe menite să prevină și să reducă deșeurile generate și impactul asupra naturii.

Pe lângă reducerea consumului de apă, reciclarea materialelor în procesul de producție și alte inițiative sustenabile, implementarea unui sistem fotovoltaic este o măsură extrem de importantă pentru combaterea poluării, adoptată de Tuborg România. Primul pas în acest proces este instalarea unui sistem fotovoltaic pentru punctul de lucru situat în Pantelimon, Bulevardul Biruinței nr. 89, jud. Ilfov, amplasat pe acoperișul centrului de distribuție și integrarea acestuia în rețeaua de utilizator, prin care se dorește asigurarea parțială a necesarului de energie electrică, primul efect fiind reducerea consumului anual crescut. Pentru că procesul de fabricare a berii se desfășoară în flux continuu, cantitatea de energie electrică produsă de sistemul fotovoltaic va fi destinată autoconsumului.

„Producerea de energie din surse regenerabile este un pas firesc în contextul actual al preocupării față de sustenabilitate, dar și în acest context economic, cu creșteri constante la nivelul costului energiei electrice. Acest proiect are un potențial remarcabil atât pentru protejarea mediului, cât și pentru creșterea competitivității companiei și a mărcilor noastre. În 2023 vizăm creșterea eficienţei și dezvoltarea mărcilor din portofoliu, dar și îmbunătățirea eficienței energetice, iar implementarea Solar Project este menită să ne aducă mai aproape de atingerea obiectivelor noastre în sfera sustenabilității”, a declarat Tzafrir Granat, Președinte Tuborg România.

De peste 27 de ani, de când este prezentă pe piața din România, compania oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, întărindu-și constant angajamentul față de oameni, dar și față de Planetă, prin dezvoltarea de strategii eficiente și soluții inovatoare pentru un viitor sustenabil.

Diminuarea gradului de poluare este o prioritate la nivel global, iar tehnologia de producere a panourilor fotovoltaice a cunoscut progrese mari în ultimii ani, aceasta având o eficiență sporită. Printre avantajele semnificative ale utilizării energiei solare, în contextul global al dezvoltării durabile, se numără reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și a altor emisii poluante, cu influență asupra schimbărilor climatice. Beneficiul principal al utilizării energiei din sursa solară este faptul că, pe perioada funcționării centralei, emisia de substanțe poluante și gaze cu efect de seră în atmosferă este zero. Pentru fiecare MWh produs din surse regenerabile, se evită emisia a 306 kg de CO2.

Proiectul „Implementarea sistemului fotovoltaic de energie durabilă pentru United Romanian Breweries Bereprod SRL” a fost posibil cu sprijinul granturilor acordate de Islanda, Liechtenstein și Norvegia, prin mecanismul financiar Norvegian 2014-2021, Programul pentru Energie în România, apelul de proiecte: 3.1 „Capacitate sporită de furnizare a energiei regenerabile” – Alte Surse Regenerabile de Energie (SRE).

Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție greenfield. Tuborg România are un portofoliu format din mărci internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Carlsberg, SKOL Original, Holsten, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Bucur, Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related