Animă atmosfera cu noul set LEGO Ideas BTS

Animă atmosfera cu noul set LEGO Ideas BTS

Grupul LEGO animă atmosfera cu cel mai nou set - un tribut adus legendelor pop globale - BTS. Setul LEGO Ideas BTS Dynamite, proiectat de un fan LEGO, îi prezintă pe cei șapte membri pe platoul unde au filmat single-ul de succes la nivel global, "Dynamite". La momentul lansării, în august 2020, single-ul a atins peste 100 de milioane de vizualizări în mai puțin de o zi și un miliard de vizualizări în doar opt luni. De altfel, acesta a fost primul lor single care a atins prima poziție în topul din Statele Unite.

Fanii pot construi acest set LEGO de 749 de piese și pot descoperi detalii recreate autentic care reflectă scene din videoclipul iconic, în timp ce ascultă hit-urile BTS. Aceștia pot îmbina sesiunile de karaoke de acasă cu cele de joacă creativă LEGO, fiind atrași într-o lume disco cu gogoși și mișcări dinamice de dans.

Noul set reflectă latura creativă a trupei și include elemente animate, precum un magazin de gogoși, un camion de înghețată și un magazin de muzică. Fiecare clădire este complet detașabilă, permițând experiențe individuale de joc cât și diverse opțiuni de a expune setul.

Setul nu ar fi însă complet fără cea mai cunoscută trupă de băieți din Coreea de Sud, acum disponibilă pentru prima dată și sub formă de minifigurine LEGO. Toate cele șapte minifigurine ale membrilor trupei - RM, Jin, SUGA, j-hope, Jimin, V și Jung Kook - sunt gata să cânte și să danseze în sincron pe scenele LEGO.

Acest set LEGO Ideas a fost ideea a doi prieteni care împărtășesc pasiunea pentru LEGO, Josh, 20 de ani, din Indiana, și Jacob, 21 de ani, din New York. Combinând dragostea pentru BTS și pasiunea pentru construcțiile LEGO, au lucrat împreună pentru a da viață setului.

"Josh s-a ocupat de construcție și de design, iar din perspectiva unui mare fan BTS, i-am spus ce trebuie să conțină, ce detalii erau cele mai importante.  A fost un proces foarte distractiv.”, a menționat Jacob.

Josh a continuat: "Jacob știa multe despre BTS și a fost capabil să mă îndrume în construcția setului, în mod corespunzător. Am urmărit videoclipul de nenumărate ori și am încercat să surprind esența acestuia cu ajutorul cărămizilor LEGO. A fost uimitor când proiectul a devenit viral online peste noapte."

"Când am văzut designul colorat creat de Josh și Jacob am știut că va fi un succes,  dovada fiind cele 10.000 de vizualizări obținute extrem de rapid în cadrul votului LEGO Ideas. Fanii BTS au susținut designul și de aceea a fost esențial să păstrăm ideea originală intactă.  Setul evidențiază creativitatea, pasiunea și, cel mai important, distracția! Abia așteptăm să vedem fanii construindu-l și expunându-l.", a declarat Federico Begher, Head of LEGO Product Group.

Setul LEGO Ideas BTS Dynamite poate fi achiziționat de la începutul lunii martie 2023 la prețul de 549,99 lei pe www.LEGO.com/BTS și în magazinele LEGO.

Mai multe detalii despre setul LEGO® IDEAS BTS Dynamite (cod produs 21339):

  • Vârstă: 18+
  • Modelul măsoară:
    • Lungime: 38 cm
    • Lățime: 16 cm
    • Înălțime: 14 cm
  • 749 de piese
  • Funcțiile și caracteristicile cheie includ:
    • magazinul de gogoși, camionul cu înghețată și magazinul de muzică, așa cum apar în videoclipul muzical
    • Fiecare clădire este detașabilă de restul, așa că fiecare poate alege cum vrea să fie poziționat totul
    • Include șapte minifigurine ale membrilor trupei care pot face mișcări de dans LEGO sincronizate pe scenă
  • Preț recomandat: 549,99 lei*

Misiunea Grupului LEGO este de a inspira și dezvolta constructorii de mâine prin puterea jocului. Sistemul LEGO in Play, ce are la bază cărămizile LEGO, le permite copiilor și fanilor să construiască și să reconstruiască orice își pot imagina.     

Grupul LEGO a fost fondat în Billund, Danemarca, în 1932 de Ole Kirk Kristiansen, numele fiind derivat din cele două cuvinte daneze LEg GOdt, care înseamnă „Joacă-te bine”. LEGO Group este în continuare o companie de familie, cu sediul în Billund. Cu toate acestea, produsele sale sunt acum vândute în peste 130 de țări din întreaga lume.     

LEGO® Ideas oferă fanilor posibilitatea de a trimite propriile creații din cărămizi, cu șansa ca conceptul lor să prindă viață cu ajutorul maeștrilor designeri LEGO și să primească o parte din profituri. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related