[Noii antreprenori] Andra Anastasia Alexa: Când am început să fac și haine m-am gândit să se potrivească fiecărui tip de corp, să fie haine simple, ușor de asortat, să le poți purta și la plajă dar și în oraș

[Noii antreprenori] Andra Anastasia Alexa: Când am început să fac și haine m-am gândit să se potrivească fiecărui tip de corp, să fie haine simple, ușor de asortat, să le poți purta și la plajă dar și în oraș

Prietenii i-au cumpărat primele produse când a decis să facă un business cu articole împletite: pături, covoare și coșuri. Comenzile au continuat să vină, iar brandul Culcuș a apărut la sfârșitul anului 2019. După primul an de antreprenoriat, Andra Anastasia Alexa a decis să-și extindă gama de produse și a creat primele kimono-uri. Voia să producă ceva ușor de purtat, și la mare, și în oraș.

Până de curând, hainele și împletiturile Culcuș se găseau doar pe rețelele de social media, de anul trecut ele sunt și în magazine din București și Timișoara, care susțin designerii români. Andra spune că, în business-ul pe care l-a gândit, a luat în considerare și o componentă socială, colaborând uneori cu femei care au nevoie de venituri în plus - pensionare sau mame singure.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related