L’Oréal este numită pentru a 14-a oară una dintre cele mai etice companii din lume de către Institutul Ethisphere

L’Oréal este numită pentru a 14-a oară una dintre cele mai etice companii din lume de către Institutul Ethisphere

L'Oréal a fost recunoscută de institutul Ethisphere, un lider global în definirea și promovarea standardelor de practici etice în afaceri, ca fiind una dintre cele mai etice companii din lume în 2023, pentru a 14-a oară.

În 2023, au fost recunoscute 135 de companii, din 19 țări și 48 de industrii.

 

Metodologie și punctaj

Bazat pe setul de date Ethics Quotient®, procesul de evaluare a celor mai etice companii din lume include peste 200 de întrebări privind cultura, practicile sociale și de mediu, activitățile de etică și conformitate, guvernanța, diversitatea și inițiativele care susțin un lanț valoric puternic. Procesul servește ca un cadru operațional pentru a capta și codifica practicile de vârf ale organizațiilor din toate industriile și din întreaga lume.

“Etica contează. Companiile care se angajează să respecte integritatea în afaceri prin programe și practici solide nu numai că ridică standardele și așteptările pentru toți, dar au și performanțe mai bune pe termen lung. În continuare, ne inspiră companiile premiate de World's Most Ethical Companies și dedicarea lor de a avea un impact real asupra partenerilor și de a demonstra un leadership exemplar bazat pe valori. Felicitări companiei L'Oréal pentru locul pe care îl ocupă în comunitatea World's Most Ethical Companies”, a declarat Erica Salmon Byrne, CEO Ethisphere.

Faptul că am fost numiți una dintre cele mai etice companii din lume timp de paisprezece ani consecutivi reflectă dedicarea noastră de a căuta în permanență să ne îmbunătățim și angajamentul nostru continuu de a ne comporta cu integritate în interacțiunile cu partenerii și cu consumatorii noștri. Ne angajăm să oferim soluții inovatoare și sustenabile pentru a aborda provocările de mediu; să ne păstrăm angajații și comunitatea în care activăm în siguranță, să sprijinim cauze importante și, mai presus de toate, să ne desfăşurăm activitatea într-o manieră transparentă, la standarde etice ridicate", a declarat Vanya Panayotova, General Manager L'Oréal România & Adria-Balkans.

În 2000, L'Oréal a fost una dintre primele companii din Franța care a adoptat propriul Cod de Etică și care a desemnat, în 2007, un Chief Ethics Officer. Principiile etice – Integritate, Respect, Curaj, Transparență îi servesc companiei drept busolă pentru a acționa etic în fiecare zi. Iar pentru a răspunde tuturor întrebărilor referitoare la problemele etice care pot apărea în relațiile cu clienții, consumatorii, furnizorii, despre cum să fii exemplar atunci când vine vorba de etică sau ce trebuie făcut atunci când observăm un comportament care nu respectă cele 4 principii etice, L'Oréal organizează anual Ziua Eticii, când angajații din toată lumea pot vorbi online cu CEO-ul L'Oréal, precum și cu Directorul General local despre etică.

Ethisphere este liderul mondial în definirea și promovarea standardelor de practici de afaceri etice care stimulează caracterul corporativ, încrederea pe piață și succesul în afaceri.

Ethisphere are o expertiză profundă în măsurarea și definirea standardelor etice de bază, folosind informații bazate pe date care ajută companiile să-și îmbunătățească caracterul corporativ. Ethisphere onorează realizările superioare prin programul de recunoaștere World's Most Ethical Companies®, oferă o comunitate de experți din industrie prin intermediul Business Ethics Leadership Alliance (BELA) și prezintă tendințele și cele mai bune practici în domeniul eticii prin revista Ethisphere Magazine. De asemenea, Ethisphere contribuie la îmbunătățirea performanțelor în afaceri prin evaluări bazate pe date, îndrumare și analiză comparativă pe baza datelor sale de neegalat: setul de date Culture Quotient, axat pe cultura etică și care prezintă răspunsurile a peste 2 milioane de angajați din întreaga lume, și setul de date Ethics Quotient, care prezintă peste 200 de puncte de date care evidențiază practicile de etică, conformitate, sociale și de guvernanță ale celor mai etice companii din lume. 

L’Oréal România, parte a Grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, printre care și L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Lancôme, L’Oréal Professionnel, Vichy și La Roche-Posay, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related