Grupul Lidl va fi Partener Oficial UEFA EURO 2024TM

Grupul Lidl va fi Partener Oficial UEFA EURO 2024TM
Credit foto: © UEFA (2023)

Parteneriatul începe anul acesta, odată cu start-ul Preliminariilor Europene. Prin urmare, grupul Lidl devine partener global UEFA, atât pentru Preliminariile Europene din 2023 și 2024, cât și pentru turneul final din 2024.

În perioada 14 iunie - 14 iulie 2024, cele mai bune echipe naționale din Europa merg în Germania pentru a concura pentru titlul de campioană europeană în zece orașe diferite. Țările care se vor lupta pentru titlu în cele 51 de meciuri ale turneului final vor fi decise în Preliminariile Europene, care se desfășoară în perioada martie 2023 – martie 2024.

În calitate de Partener Oficial, compania, care este unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Germania, dar și din Europa, va susține Preliminariile Europene, cât și UEFA EURO 2024. Acest parteneriat este relevant și datorită prezenței globale a grupului Lidl, prin cele peste 12.000 de magazine din 31 de țări, 30 dintre acestea fiind în Europa. 

Prin acest parteneriat, grupul Lidl dorește să pună accent pe importanța fructelor și legumelor proaspete, precum și a sportului și a exercițiilor fizice pentru un stil de viață activ și sănătos. Pâna la urmă, modul în care ne hrănim și activitatea fizică au un impact enorm asupra sănătății noastre și asupra mediului. Pornind de la Modelul de nutriție sănătoasă la nivel global, grupul Lidl își dezvoltă în mod constant sortimentul pentru a-i ajuta pe clienți să ia decizii de cumpărare echilibrate. Un mod prin care retailerul face acest lucru este adoptarea de noi standarde internaționale în ceea ce privește marketing-ul adresat copiilor.

Directorul de Marketing al UEFA, Guy-Laurent Epstein a declarat: „UEFA este mândră să ureze bun venit grupului Lidl în calitate de partener al Preliminariilor Europene și al UEFA EURO 2024. Prezența grupului Lidl pe acest continent va contribui enorm la promovarea a ceea ce va fi o altă competiție de neuitat. De asemenea, așteptăm cu nerăbdare să promovăm împreună valorile legate de sănătate și bunăstare care sunt împărtășite atât de grupul Lidl, cât și de UEFA.”

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.000 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm. 

În prezent, Lidl are peste 360.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related