5 to go dă startul sezonului estival alături de Red Bull

5 to go dă startul sezonului estival alături de Red Bull

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită clienților săi și dă startul unei colaborări inedite cu Red Bull. Astfel, începând cu data de 21 martie, cafenelele 5 to go din întreaga țară sunt locurile în care noul sortiment în ediție limitată Red Bull Estival cu aromă de afine canadiene poate fi găsit exclusiv.

Ediția de vară Red Bull, care se diferențiază prin aroma unică de afine canadiene și notele de fructe de pădure, completate de o notă florală subtilă, va fi disponibilă în doze de 250 ml de culoare azur și va putea fi cumpărată pentru o perioadă limitată de timp numai din locațiile 5 to go. Această inițiativă va fi susținută prin diverse activări în mediul online, precum concursuri cu premii, și va beneficia de vizibilitate extinsă în social media, pentru a-i încuraja pe consumatori să se bucure din plin de atmosfera de relaxare adusă de apropierea sezonului cald.

Ne dorim să le oferim permanent clienților noștri experiențe atractive și surprinzătoare, nu doar prin îmbunătățirea și extinderea gamei de produse proprii, ci și prin astfel de parteneriate care le aduc posibilitatea de a descoperi în locațiile 5 to go gusturi noi și produse inedite. Ne bucură oportunitatea de a distribui în premieră această băutură energizantă estivală și faptul că o pot savura exclusiv cei care ne trec pragul. Pe lângă cafea, 5 to go este apreciat pentru varietatea de produse oferite, având un portofoliu de produse premium care corespund principiilor noastre de calitate și gust. Ne așteptăm la o cerere crescută pentru noul Red Bull Estival, un produs premium perfect pentru stilul de viață activ al consumatorilor noștri”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

De altfel, potrivit studiului* recent realizat de către Reveal Marketing Research pentru 5 to go, diversitatea produselor este motivul pentru care 26% dintre respondenți preferă acest brand. Așadar, strategia de îmbogățire a sortimentului de produse disponibile în cafenele vine ca răspuns la preferințele clienților și va fi menținută pe termen lung, întrucât contribuie la obiectivele companiei de a crește traficul în cafenele și de a consolida notorietatea brandului.

Prezența produselor Red Bull în cafenelele 5 to go se va concretiza și prin dezvoltarea unor rețete unice de băuturi gustoase și revigorante, pe care clienții 5 to go le vor putea comanda în locații.

Targetul acestei campanii exclusive sunt toți consumatorii în căutare de arome variate, dornici să experimenteze gusturi noi, categoria în focus fiind segmentul 18-25 de ani. Campania demarată de 5 to go și Red Bull este excelent surprinsă și evidențiată în locația din Piața Romană – Coloane, unde cumpărătorii sunt întâmpinați de un display inedit cu doze Red Bull.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. De asemenea, brandul 5 to go s-a extins și în retail cu o gamă de produse dedicată ce cuprinde caspule de cafea, cafe la IBRIK, apă cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici și multe alte produse în dezvoltare.

Băutura energizantă Red Bull este disponibilă în peste 175 de țări din întreaga lume, iar numărul dozelor consumate doar în 2022 a depășit 11,5 miliarde, cu un total de peste 100 de miliarde de doze de când Red Bull a fost lansat în 1987. O doză de 250 ml de Red Bull conține 80 mg de cafeină, aproximativ aceeași cantitate ca într-o ceașcă de cafea preparată acasă. 

*Studiul a fost realizat prin metodologia CAWI (chestionare autoaplicate online), pe un eșantion reprezentativ național de 1.003 persoane și subliniază nevoia de a diversifica modalitățile de acces la produsele 5 to go, pentru a răspunde atașamentului consumatorilor față de brandul preferat. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related