L'Oréal investește într-o companie de biotehnologie, pentru a dezvolta la scară largă ingrediente pe bază de plante pentru o frumusețe sustenabilă

L'Oréal investește într-o companie de biotehnologie, pentru a dezvolta la scară largă ingrediente pe bază de plante pentru o frumusețe sustenabilă

O nouă investiție promovează Științele Verzi (Green Sciences) pentru crearea de ingrediente inovatoare alternative.

L'Oréal a anunțat o nouă investiție în proiectul condus de Geno, compania de biotehnologie, pentru a crea alternative sustenabile la ingredientele cheie din produsele cosmetice. L'Oréal va fi membru fondator, alături de Unilever și Kao.

Investiția, realizată prin BOLD, fondul de capital de risc al Grupului L'Oréal, va contribui la crearea de noi ingrediente sustenabile derivate din organisme vii. Prin intermediul expertizei în biotehnologie a companiei Geno, L'Oréal va înlocui ingredientele tradiționale cu alternative bio, cum ar fi cele obținute din zaharuri de origine vegetală. Noile ingrediente vor fi folosite în diverse produse ale brandurilor L'Oréal, o etapă esențiată pentru îndeplinirea obiectivului companiei de a avea formule 100% ecologice și ingrediente derivate în proporție de 95% din surse regenerabile sau abundente.

Biotehnologia este una dintre cele patru discipline Green Sciences ale Grupului L'Oréal, care se concentrează pe folosirea organismelelor vii pentru furnizarea de materii prime, respectând în același timp biodiversitatea, resursele naturale și ecosistemele acvatice. Investiția contribuie la reducerea amprentei asupra mediului a industriei de frumusețe și reprezintă un pas important în direcția îndeplinirii angajamentelor L'Oréal for the Future pentru 2030.

La L'Oréal, credem că știința are puterea de a crea o lume mai bună și ne angajăm să ne folosim expertiza pentru a genera schimbări pozitive în industria frumuseții. De aceea, am făcut din Green Sciences piatra de temelie a cercetării noastre. Suntem încântați de parteneriatul cu Geno, a cărui abordare unică în dezvoltarea de ingrediente alternative, bazate pe biotehnologie, se aliniază perfect cu viziunea noastră pentru un viitor mai sustenabil. Lucrând împreună cu alte branduri din industria cosmetică, ne putem valorifica expertiza și resursele colective acolo unde eforturile noastre combinate pot avea un impact semnificativ”, a declarat Barbara Lavernos, Deputy Chief Executive Officer responsabilă cu Cercetarea, Inovarea și Tehnologia la L’Oréal. 

Alăturarea companiei L'Oréal în această echipă incredibilă formată din branduri globale arată cât de importantă și de urgentă este nevoia de materiale trasabile, rezistente și durabile, la scară largă. Angajamentul L'Oréal accelerează și mai mult obiectivul Geno de a reduce emisiile globale de carbon cu peste 100 de milioane de tone în următorii ani, vizând piețele de materiale la scară largă. Suntem entuziasmați să ajutăm L'Oréal să își atingă obiectivele îndrăznețe pentru 2030  de a încorpora ingrediente bio în proporție de 95% pentru formule și de a utiliza materiale de ambalare care sunt trasabile și provin din surse sustenabile. Am demonstrat că impactul este posibil la scară largă. Tehnologia Geno a fost dezvoltată încă de la început pentru a accelera tranziția materialelor prin furnizarea de ingrediente sustenabile la scară largă, iar această colaborare este pregătită să facă exact acest lucru pentru industria frumuseții și a îngrijirii personale. Acest parteneriat va accelera și mai mult misiunea noastră la scara globală, o misiune necesară pentru a răspunde cererii în creștere a pieței pentru produse sustenabile”, a declarat Christophe Schilling, Chief Executive Officer, Geno.

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, printre care și L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay, Yves Saint Laurent și Lancome, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Geno (Genomatica, Inc.) valorifică biologia pentru a reface produsele de uz zilnic și pentru a accelera tranziția către materiale sustenabile. Ca răspuns la criza provocată de schimbările climatice, Geno dezvoltă și pune la scară largă materiale sustenabile derivate din materii prime provenite din plante sau deșeuri, în locul combustibililor fosili. Tehnologia Geno, construită în ultimii 20 de ani, comercializează și extinde în prezent alternative sustenabile la ingredientele și materialele utilizate în mod obișnuit în mai multe industrii, inclusiv în industria frumuseții, de imbracaminte, industria auto, a îngrijirii casnice și personale, industria alimentară și a băuturilor. Geno are parteneriate cu branduri de top la nivel mondial, inclusiv Aquafil, Asahi Kasei, lululemon, Unilever, Kao și L'Oréal.  

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related