Fundația TELUS International Romania lansează înscrierile pentru prima sesiune de granturi din 2023

Fundația TELUS International Romania lansează înscrierile pentru prima sesiune de granturi din 2023

Fundația TELUS International Romania Community Board anunță începerea primei sesiuni de alocare a granturilor pentru anul 2023, cu scopul de a oferi sprijin financiar în valoare de 50.000 USD organizațiilor non-profit din România care dezvoltă proiecte axate pe educație, sănătate și mediu.

ONG-urile își pot înscrie proiectele până la data de 5 mai 2023, prin completarea formularului de înscriere disponibil pe site-ul Fundației TELUS International Romania Community Board.

TELUS International are o misiune puternică de a sprijini comunitățile în care activează și, prin intermediul TELUS International Romania Community Board, oferă oportunități pentru dezvoltarea durabilă a acestora.

Granturile se acordă pentru proiecte care îndeplinesc criterii precum impactul pozitiv asupra comunității, sustenabilitatea, inovația și implicarea activă a comunității. Acestea sunt acordate exclusiv organizațiilor non-guvernamentale înregistrate în România, iar proiectele depuse trebuie:

  • să aibă ca beneficiari direcți copii, tineri sau familiile acestora;
  • să fie implementate în anul 2023;
  • să utilizeze inovația socială în abordarea unei probleme importante pentru societate.

Suma maximă alocată proiectelor câștigătoare este de 5.000 USD, cu excepția a două proiecte care pot primi până la 10.000 USD fiecare, în funcție de complexitatea acestora și de numărul de beneficiari.

Decizia finală cu privire la proiectele câștigătoare va fi luată în luna iunie 2023 de către membrii comitetului executiv ai Fundației TELUS International Romania. Proiectele pentru cea de-a doua sesiune de granturi, în valoare tot de 50.000 USD, vor putea fi depuse până la data de 13 octombrie 2023. 

Acesta este al șaptelea an consecutiv în care TELUS International Romania Community Board distribuie fonduri în valoare totală de 100.000 USD anual pentru a susține comunitățile locale. Lansată în septembrie 2016, Fundația este unul dintre modurile prin care TELUS International își respectă angajamentul de a “dărui acolo unde trăim” (“We Give Where We Live”), alături de evenimentul anual de voluntariat TELUS Days of Giving sau alte campanii sociale. Până acum, peste 110 proiecte au fost derulate de ONG-uri în România cu sprijinul Fundației TELUS International, având un impact pozitiv în viețile a 39.000 beneficiari.

La nivel global, TELUS International gestionează cinci Fundații: în Guatemala, El Salvador, Filipine, Bulgaria și România, fiecare distribuind 100.000 USD anual pentru a sprijini proiecte dedicate comunităților locale.

TELUS International (NYSE & TSX: TIXT) proiectează, construiește și furnizează soluții digitale de ultimă generaţie pentru a îmbunătăţi experienţa consumatorilor (CX) pentru branduri globale inovatoare. Serviciile companiei susțin întregul ciclu al transformării digitale, sprijinind clienții să îmbrățișeze mai rapid noile tehnologii digitale pentru a obține rezultate de business mai bune. Soluțiile integrate ale TELUS International cuprind strategie digitală, inovație, consultanță și design, ciclul de viață al sistemelor IT, automatizare inteligentă și AI end-to-end, inclusiv capabilități de viziune computerizată, precum și soluții CX de tip omnichannel, soluții de încredere și securitate, inclusiv moderare de conținut. Susținând toate etapele de dezvoltare ale companiilor, TELUS International colaborează cu branduri din industrii cu creștere rapidă, precum tehnologie și jocuri, comunicare și media, comerț electronic și Fintech, domeniul bancar, servicii financiare și de asigurări, sănătate, turism și ospitalitate.

Cultura TELUS International promovează diversitatea și inclusivitatea în toate regiunile în care operează compania, prin politicile sale, prin workshopurile și platformele cu resurse dedicate membrilor echipei, prin practicile de angajare care asigură oportunități egale. Începând cu anul 2007, TELUS International construiește comunități mai puternice și îi ajută pe cei care au nevoie prin evenimente de voluntariat importante, care au avut până acum un impact pozitiv în viețile a peste 2,1 milioane de oameni din întreaga lume. Compania contribuie și prin cele cinci Fundații, care au acordat, din 2011 până în prezent, sponsorizări în valoare totală de 5,1 milioane de dolari unor organizații caritabile locale. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related