Grupul Electrolux și-a atins cu trei ani mai devreme obiectivele setate în ceea ce privește reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră: 82% mai puține emisii generate din operațiunile directe și indirecte

Grupul Electrolux și-a atins cu trei ani mai devreme obiectivele setate în ceea ce privește reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră: 82% mai puține emisii generate din operațiunile directe și indirecte

Grupul Electrolux anunță că și-a redus cu 82% emisiile de gaze cu efect de seră din operațiunile directe și indirecte și cu 25% emisiile rezultate din utilizarea directă a produselor electrocasnice. Conform strategiei de sustenabilitate, For the Better 2030, compania și-a setat aceste ținte ambițioase pentru anul 2025, așadar rezultatele înregistrate confirmă faptul că Electrolux și-a îndeplinit obiectivele climatice bazate pe știință, cu trei ani mai devreme decât era planificat. Obiectivele au fost setate ca urmare a Inițiativei obiectivelor stabilite pe criterii științifice (SBTi), dezvoltată în cadrul Acordului de la Paris de a limita încălzirea globală, angajament susținut și de Electrolux. Eforturile companiei de a contribui la protejarea climei sunt publicate în cel mai recent raport de sustenabilitate lansat de grupul Electrolux, pentru anul 2022.

Schimbările climatice reprezintă una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă întreaga planetă, așadar nevoia de a acționa este esențială. Prin urmare, grupul Electrolux și-a luat angajamentul de a contribui la protejarea climei printr-o serie de obiective ambițioase: să reducă emisiile de gaze cu efect de seră din operațiuni cu 80% și emisiile rezultatele din utilizarea produselor cu până la 25%, până în 2025, urmând ca pe termen lung, până în 2050, să devină o companie neutră din punct de vedere climatic, cu zero emisii de carbon. Aceste ținte au fost setate în 2015 și revizuite și aprobate în 2018, de către Inițiativa obiectivelor stabilite pe criterii științifice (SBTi), Electrolux fiind printre primele companii care au aderat la acest pact. Inițiativa ajută companiile să stabilească o cale de reducere a emisiilor, în conformitate cu cele mai recente date științifice în ceea ce privește schimbările climatice.

Progresele înregistrate pe aceste obiective, precum și alte măsuri și soluții sustenabile sunt publicate în noul raport de sustenabilitate, aferent anului 2022, un demers de transparență ce analizează și evaluează impactul activității de business asupra economiei, societății și mediului din cadrul grupului Electrolux. Totodată, documentul reprezintă o analiză a strategiei de sustenabilitate, For The Better 2030, prin care Electrolux își propune să fie o companie mai sustenabilă, să ofere soluții eficiente pe piață și să contribuie la o viață mai bună a consumatorilor.

„Rezultatele înregistrate în anul 2022 de grupul Electrolux sunt o confirmare a faptului că integrarea sustenabilității pe întreg lanțul valoric este fundamentală pentru a avea o dezvoltare armonioasă din punct de vedere al business-ului și pentru a inspira consumatorii să facă alegerile potrivite pentru casa lor. Îndeplinirea celor două obiective de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră, cu trei ani mai devreme decât termenul stabilit, este o realizare de care suntem extrem de mândri și care ne oferă curaj și încredere că putem contribui la dezvoltarea unui viitor mai bun. Pe plan local, ne propunem să contribuim la atingerea obiectivelor prin continuarea programelor lansate de grup, precum Food Heroes care a ajuns deja la a treia ediție și în România, dar și promovarea unor obiceiuri sustenabile în rândul consumatorilor, pe toate segmentele de consum, de la îngrijirea hainelor, reducerea risipei alimentare sau promovarea produselor care au un impact redus asupra mediului”, a spus Teodora Juravle, Director de Marketing Electrolux România.

Principalele rezultate înregistrate de grupul Electrolux în 2022 sunt:

Rezultate înregistrate pentru a deveni o companie mai bună:

  • 98% din energia electrică utilizată în operațiunile globale provine din surse regenerabile;
  • 35% din transportul mărfurilor maritime au utilizat combustibili mai durabili;
  • 000 de persoane implicate în proiecte de educație cu privire la obiceiurile alimentare durabile, prin intermediul Fundației Electrolux Food, din 2016 și până în prezent;
  • în 2022, Fundația Electrolux Food a lansat o platformă prin care le oferă profesorilor surse informaționale de a educa copiii cu privire la integrarea unor obiceiuri durabile în alimentație. Până în prezent, 88.000 de copii din întreaga lume au luat parte la programul Food Heroes, lansat de asemenea și în România;

Demersurile companiei de a oferi soluții mai bune:

  • 24% din totalul electrocasnicelor vândute de grupul Electrolux și 39% din profitul brut au fost generate de produsele care au o eficiență ridicată în ceea ce privește consumul de apă și energie, o creștere de 5% față de anul anterior;
  • 70% plastic reciclat utilizat în cavitatea interioară a noilor frigidere incorporabile;
  • 000 de componente testate pentru conformitate chimică;
  • aproape 98% din totalul deșeurile produse de unitățile de producție au fost fie reutilizate, fie recuperate. Pe termen lung, compania își propune să ajungă la zero deșeuri transportate la gropile ecologice.
  • până la sfârșitul anului 2022, 55% din fabricile Grupului Electrolux au fost certificate „Zero Waste to Landfill” - un program intern, prin care compania își propune până în 2025 să recicleze și recupereze până la 99% din deșeurile generate de unitățile de producție din întreaga lume.

Inovații tehnologice pentru a le oferi consumatorilor o viață mai bună:

  • Lansarea frigiderului cu tehnologiile Cooling 360 și ColdSense, care contribuie la păstrarea îndelungată a prospețimii ingredientelor și astfel la reducerea risipei de alimente;
  • Lansarea primului aspirator fără vopsea în vederea reducerii consumului de substanțe chimice și materiale folosite și a impactului energetic;
  • Lansarea unei game de mașini de spălat cu încărcare frontală care economisește în medie peste 450 de litri de apă pe an, comparativ cu o mașină de spălat cu încărcare superioară;
  • Lansarea campaniei globale Break the Pattern, care a ajuns la milioane de consumatori, în vederea promovării unor obiceiuri durabile de spălare a rufelor;

Pe termenul lung, grupul Electrolux și-a propus să integreze mai multe soluții ce țin de economia circulară, prin înlocuirea materiilor prime cu materiile reciclate, acolo unde este posibil, dar și prin utilizarea unor soluții de ambalare mai durabile. În acest sens, compania și-a propus să crească proporția de plastic reciclat cu până la 50% până în 2030, să crească cantitatea de oțel pe bază de fier vechi și să identifice modele de afaceri circulare relevante care pot fi extinse. Mai mult, grupul Electrolux și-a propus ca pe viitor să dezvolte electrocasnice din ce în ce mai eficiente energetic și cu un consum redus de apă, care să ajute consumatorii să economisească bani și să își reducă propria amprentă de carbon asupra mediului.

În ceea ce privește amprenta de carbon asupra mediului, Electrolux și-a propus ca până în 2030 să devină o companie cu operațiuni neutre din punct de vedere climatic, prin integrarea unor surse regenerabile și optimizarea consumului de energie energetică Printre obiectivele setate de companie se află și îmbunătățirea eficienței energetice în cadrul unităților de producție și depozite, cu o creștere de 12,5% până în 2025 (nivel de referință 2020), optimizarea consumului de apă cu până la 25% (nivel de referință 2020), dar și creșterea proporției de energie regenerabilă pentru operațiunile grupului la 65% până în 2025.

 

Inițiativa obiectivelor stabilite pe criterii științifice (SBTi) este o colaborare între organizația internațională non-profit de mediu CDP (Carbon Disclosure Project), Pactul Global al Națiunilor Unite și organizațiile non-profit World Resources Institute (WRI) și World Wildlife Fund for Nature (WWF). Inițiativa are scopul de a revizui obiectivele de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră adoptate de companii, pentru a se asigura că acestea sunt în conformitate cu cele convenite în cadrul Acordului de la Paris.

Electrolux este lider global pe piața electrocasnicelor de uz casnic, dezvoltate în colaborare cu utilizatorii profesioniști și gândite special pentru a întâmpina nevoile reale ale consumatorului. Compania oferă soluții inovatoare, proiectate cu grijă, atât pentru uzul casnic, cât și pentru cel profesional - produse precum frigidere, mașini de spălat vase, mașini de spălat rufe, aragazuri, aspiratoare, sisteme de aer condiționat și electrocasnice mici. Sub mărci renumite ca Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire și Electrolux Grand Cuisine, Grupul vinde în fiecare an, mai mult de 60 de milioane de produse clienților din peste 120 de piețe. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related