Emblematică și  modernă: C&A a prezentat colecția sa de Toamnă-Iarnă 2023 în Antwerp

Emblematică și  modernă: C&A a prezentat colecția sa de Toamnă-Iarnă 2023 în Antwerp
  •  Noua colecție poartă numele ‘Modern Heritage’ și se bazează pe articole moderne și în același timp ușor de purtat, atât pe timpul zilei cât și seara.
  • Cuprinde 4 teme actuale: Logomania, Iconics, Denim & Leather, Party & Festive, în palete de culori specifice fiecărui anotimp.
  • Articolele din noua colecție sunt realizate din materiale mai durabile precum lâna, cașmirul, pielea naturală, dantela și catifeaua.

C&A a prezentat colecția “Modern Heritage” pentru sezonul Toamnă – Iarnă 2023, în cadrul unui eveniment desfășurat în Antwerp, pe 11 mai. Au participat invitați din presa europeană, parteneri media și influențatori.

Evenimentul a avut loc în impresionanta clădire istorică “Handelsbeurs” din Antwerp, în care a funcționat prima bursă din lume. Site-ul istoric îmbină tradiționalul cu elemente futuriste, care reflectă esența brandului C&A – o istorie bogată, începută în 1841 și o abordare modernă a modei.   

Colecția “Modern Heritage” pentru Toamnă - Iarnă 2023 reprezintă următorul pas de la schimbarea strategiei de brand în septembrie 2022 către o democratizare a modei, crearea unei imagini mai moderne  și punerea nevoilor clienților pe primul plan, prin colecții de calitate, accesibile, pentru rutina cotidiană. 

Designer-ii C&A au creat o colecție bazată pe tendințe precum Logomania și Iconics, reinventând articolele esențiale și croielile atemporale sub formă de ținute practice, confortabile și moderne, ce pot fi purtate la birou, la plimbările prin oraș sau în alte activități în aer liber. Pentru a experimenta una din valorile de bază ale mărcii C&A “ne place să fim împreună“ și pentru a stabili o conexiune mai strânsă cu clienții, imprimeul Logomania conține același caracter grafic “&” (ampersand) din logo-ul C&A și din AND-ul său.

Avem o istorie impresionantă de 182 de ani. Ce schimbări vor aduce următorii 182? Să rămânem loiali scopului nostru, să ne inspirăm clienții să arate, să se simtă și să facă bine! Clienții se află în centrul tuturor preocupărilor noastre. Colecția  Logomania utilizează simbolul grafic „&” care simbolizează legătura mai strânsă între noi ca și companie și clienții noștri”,  declarat Mandy Hendriks, Directoarea dept de creație pentru femei.

Materialele clasice precum pielea naturală și cașmirul adaugă un plus de stil și calitate premium. Articolele formale au primit o notă casual prin relaxarea croielilor, pentru a face loc fluidității dintre cele două stiluri elegant și versatil – reunite în articole sofisticate din denim.

Pentru începutul sezonului festiv C&A pune accentul pe materialele transparente și dantelă, pentru a crea ținute feminine, potrivite pentru orice tip de siluetă.

Paleta de culori variază de la tonurile inspirate din natură la culorile neutre, la gri și negru elegant, cu accente puternice de verde, violet sau turcoaz, ce vor domina sezonul rece  și vor crea bună dispoziție în sezonul Toamnă/Iarnă.

Având peste 1.300 de magazine situate în 17 țări europene și peste 27.000 de angajați, C&A este unul din retailerii de top din domeniul fashion. În fiecare zi C&A întâmpină milioane de vizitatori în magazinele sale fizice din Europa și în online shop. C&A oferă modă de calitate la prețuri accesibile pentru toți. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related