“Finding Beauty in Chaos” - C&A a prezentat colecția Spring/Summer 2024 în fabrica proprie de denim din Mönchengladbach

“Finding Beauty in Chaos” - C&A a prezentat colecția Spring/Summer 2024 în fabrica proprie de denim din Mönchengladbach
  • Noua colecție numită “Finding Beauty in Chaos” își propune să inspire publicul cu ținute moderne, ready-to-wear, care să transforme fiecare zi într-o ocazie specială.
  • Cele patru teme principale ale colecției sunt: New Iconics, Raw Simplicity, Maximal Abundance și Culture Exchange.
  • Colecția capsulă cu broderii manuale realizată în parteneriat cu Rangsutra, o întreprindere socială din India, a fost prezentată pentru prima dată, în exclusivitate.
  • Expoziția artistică denumită “Relevanța denimului în istorie și în societate” a fost realizată de studenți ai Academiei Regale de Arte din Antwerp, cu suport C&A.

C&A a prezentat colecția sa Spring/Summer 2024 sub conceptul “Finding Beauty in Chaos” în cadrul fabricii proprii de producție a denimului din Mönchengladbach, Germania. Colecția a fost prezentată către invitați din presa de specialitate europeană, parteneri media și influenceri.  

Așa cum indică acronimele, Fabrica C&A de Inovații în Textile (FIT) funcționează ca un HUB creativ pentru cercetarea noilor metode de producție, mai eficiente. Prin acest lucru C&A își propune să furnizeze jeanși pentru piața europeană, care sunt realizați prin tehnologii digitale, cu energii regenerabile și tehnologii inovatoare precum laserul și sistemul de nebulizare, care reduc semnificativ consumul de apă în cadrul procesului de producție. Locația a combinat perfect stilul autentic industrial cu proiecții luminoase de efect. Karkousse, liderul formației belgiene GOOSE, a colaborat cu compozitorul Reinhard Vanbergen, pentru a crea un soundtrack exclusiv pentru show-ul C&A.

 

Principalele teme ale colecției Spring/Summer 2024

Pentru conceptul colecției Spring/Summer 2024 - “Finding Beauty in Chaos” designerii C&A au realizat o colecție bazată pe patru tendințe principale.

“În timp ce am explorat istoria și moștenirea noastră, suntem acum pe cale să definim viitorul nostru. Dorim să construim o conexiune, cu un scop clar de a crea un viitor în care să putem fi noi înșine. De la om la om –pur și simplu mai bine împreună!  Să vedem frumusețea în haosul cotidian, nu asta căutăm cu toții? Producem în continuare modă de calitate, accesibilă. Ne inspirăm clienții să arate bine, să se simtă și să facă bine.”, a declarat Mandy Hendriks, Head of Creative Women.

Cu tema “New Iconics” C&A reinventează colecția capsulă logomania din sezonul trecut și demonstrează contrastul între ținutele smart și casual, între siluetele masculine și feminine, definite de nuanțe puternice precum alb, negru și albastru denim.

Legătura dintre viața urbană și natură este reprezentată de “Raw Simplicity”. Texturi naturale, ținute în stil utility în nuanțe dark olive sau chartreuse, se regăsesc în ținutele prezentate.

Colecția “Culture Exchange” este inspirată din tradiții, folclor și artă artizanală. Ținutele sunt înfrumusețate cu imprimeuri grafice, ciucuri, broderii și finisaje feminine.

Ținutele din colecția “Maximal Abundance” sunt caracterizate prin elemente florale, mâneci supradimensionate și plissé-uri romantice. Primăvara pare foarte aproape cu această infuzie de culori intense precum portocaliu, roz și magenta.  

 

C&A sprijină femeile din India

Unul din punctele forte ale colecției e reprezentat de parteneriatul C&A cu Rangsutra, o întreprindere socială din India ce susține echitatea de gen. Împreună cu femei din India, C&A a creat o uimitoare colecție capsulă. Aceste piese de calitate, cu broderii realizate manual, au fost prezentate pentru prima oară la   Fashion Show și vor fi disponibile în anumite magazine C&A din Europa în aprilie 2024. Prin această inițiativă, C&A subliniază angajamentul său de a susține femei și artizani în viziunea acestora de a crea un impact pozitiv asupra comunităților din India. 

 

Relevanța denimului în istorie și în societate

Un alt punct de atracție al evenimentului C&A a fost prezentarea expozitiei de artă numită “Relevanța denimului în istorie și în societate  – de la echipament de lucru la cel mai democratic articol fashion – pentru orice ocazie și pentru toată lumea, indiferent de mărime sau tip de siluetă”. Această expoziție a pus în centrul atenției zece studenți ai Academiei Regale de Arte Plastice din Antwerp. C&A a asigurat studenților materiale și țesături din denim, pantaloni, accesorii, toate produse în fabrica FIT. Studenții și-au prezentat creațiile din denim comunității de experți în fashion prezente la eveniment.

Cu peste 1.300 de magazine situate în 17 țări europene și peste 27.000 de angajați, C&A este unul din principalii retaileri de modă din Europa. În fiecare zi C&A întâmpină milioane de vizitatori în magazinele sale din Europa și în cel online. C&A oferă modă de calitate și durabilă la prețuri accesibile pentru toți. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte



Branded


Related