Tuborg deschide vara și dă premii și mai mari în 2023

Tuborg deschide vara și dă premii și mai mari în 2023

Tuborg continuă să le fie aproape consumatorilor și anul acesta prin lansarea unei noi ediții a campaniei naționale Tuborg dă premii, care le oferă oportunitatea de a se bucura de berea preferată, alături de șansa de a deveni câștigătorii celor mai mari premii puse la bătaie până acum, în valoare totală de 2.5 milioane de lei.

În 2022, Tuborg dă premii a fost campania cu cel mai mare succes înregistrat, cu un total de peste 4 milioane de înscrieri. Sub conceptul Deschide Tuborg, deschide o vară de premii, promoția de anul acesta se desfășoară în perioada 19 mai - 30 septembrie și vine cu premii și mai mari! Premiile campaniei sunt 2 apartamente, 3 autoturisme Mercedes Benz A-Class și 4 vouchere de vacanță, la care se adaugă premii săptamânale constând în 38 de boxe portabile și 19 telefoane inteligente. În plus, consumatorii pot câștiga instant 60.000 de premii constând în pachete din berea preferată, perfecte pentru a da tonul distracției vara aceasta. Produsele participante la campanie sunt Tuborg regular la sticlă de 0.5L, 0.33L și 0.75L și la doză de 0.5L.

Tuborg este un brand cu spirit tânăr şi explorator, care a ținut întotdeauna pasul cu tendințele. Campania națională Tuborg Dă premii ne consolidează  legătura cu consumatorii loiali, cărora le răsplătim fidelitatea, oferindu-le premii relevante și aspiraționale. Pentru că a da tonul este un angajament și o promisiune a mărcii, anul acesta, într-o perioadă în continuare dificilă din punct de vedere economic, am crescut numărul și valoarea premiilor oferite. Încă de la startul campaniei s-au văzut rezultate foarte bune, lucru care ne bucură, ne încurajează şi ne motivează să continuăm să venim cu mai multe surprize pentru consumatori şi pe viitor. Şi vara aceasta Tuborg dă tonul şi vom continua să dăm tonul, an de an!” a declarat Mihaela Hristea, Vicepreședinte Marketing Tuborg România. 

Campania Tuborg dă premii, devenită deja tradiție, este de fiecare dată un prilej de a le arăta consumatorilor noștri faptul că, așa cum ei ne motivează să fim creativi, să avem cele mai bune rețete de bere și să construim concepte inovatoare, noi, la rândul nostru, dorim să le răsplătim fidelitatea în mod constant, astfel încât tot mai mulți dintre ei să se bucure de o experiență Tuborg autentică. Acesta este și motivul pentru care anul acesta am pus în joc mai multe premii, pentru că ne-am dorit să mărim șansele de câștig ale participanților care ne sunt mereu alături. Ne adresăm, totodată, și noilor consumatori, acelora care vor să descopere experiența Tuborg și, în același timp, să-și încerce norocul într-una dintre cele mai longevive și apreciate campanii cu premii din domeniul berii”, susține Sorin Buzea, Brand Manager Tuborg.

Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție greenfield. Tuborg România are un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Carlsberg, Holsten, SKOL Original, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner,  Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Bucur, Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related