L'Oréal Groupe prezintă cele mai recente cercetări privind impactul pigmentării și variațiilor hormonale asupra pielii și scalpului femeilor la Congresul Mondial de Dermatologie

L'Oréal Groupe prezintă cele mai recente cercetări privind impactul pigmentării și variațiilor hormonale asupra pielii și scalpului femeilor la Congresul Mondial de Dermatologie

În cadrul Congresului Mondial de Dermatologie (WCD) din Singapore, L'Oréal și-a împărtășit viziunea pentru viitorul dermatologiei prin prezentarea unor noi cercetări și inovații pentru sănătatea pielii. WCD adună cei mai importanți dermatologi, oameni de știință și cercetători din lume pentru a discuta cele mai recente progrese în domeniul dermatologiei.

 

Reper în cercetare

L'Oréal Dermatological Beauty (LDB) a prezentat rezultatele a două studii globale privind sănătatea pielii, desfășurate de La Roche Posay (LRP) și Vichy, după cum urmează:

  • În cel mai mare studiu de acest fel, La Roche Posay[1] a intervievat 48.000 de persoane din 34 de țări și a constatat că jumătate (50%) suferă de tulburări de pigmentare ale pielii autodeclarate (PD), inclusiv vitiligo, hiperpigmentarea postinflamatorie și melasma. Aproape o treime (28%) au raportat un impact semnificativ asupra calității vieții ca rezultat, iar 44% dintre cei cu tulburări de pigmentare au declarat că ascund partea vizibilă a pielii afectate.
  • Vichy a prezentat rezultatele unui sondaj realizat în rândul a 20.000 de femei din 20 de țări, care a arătat că 72% dintre femei consideră că variațiile hormonale au un impact negativ asupra stării lor de bine, iar majoritatea femeilor (3 din 4) spun că problemele pielii sunt prezente sau se înrăutățesc în perioadele menstruale.

L'Oréal valorifică decenii de inovație validată de dermatologi, dezvoltate de peste 4.000 de oameni de știință, pentru a oferi produse și servicii noi care ajută la diagnosticarea, prevenirea și abordarea bolilor de pielii. La Congresul Mondial de Dermatologie, L'Oréal a prezentat inovații pentru protecția pielii, fotoprotecție, pigmentare și îmbătrânire, care au la bază sustenabilitatea și incluziunea.

Am avut deosebita plăcere să particip în cadrul WDC 2023 la evenimentele științifice L'Oréal Groupe, care au dezvăluit o nouă cercetare impresionantă, pe un număr total de 68000 de paciente. Atât la nivel global, cât și în România, impactul pigmentării și variațiilor hormonale pe pielea și scalpul femeilor este unul extrem de puternic, cu efect negativ asupra stării de bine și calității vieții pacientelor. De aceea, pentru sănătatea pielii și pentru susținerea calității vieții, pigmentările și efectele variațiilor hormonale la nivelul pielii și scalpului femeilor sunt aspecte obligatoriu de luat în calcul în practica de zi cu zi în cabinetul medicului dermatolog, atât pentru preventie, cât și ca tratament.”, a declarat Dr. Dana Bratu, Medic Specialist Dermatolog & Estetică Medicală.

 

Ingrediente noi și Știința Verde

Mexoryl 400 este ingredientul cheie, patentat, din UVMune 400 al brandului La Roche-Posay, prima tehnologie L'Oréal care protejează pielea împotriva razelor UVA ultra-lungi și previne deteriorarea pielii cauzată de fotoîmbătrânire și modificarea genelor care pot duce la cancer de piele.

Pro-Xylane de la L'Oréal Paris este primul ingredient activ obținut prin Știința Verde, realizat din zaharuri naturale găsite în lemnul de fag. Concepută acum mai bine de 20 de ani, molecula de Pro-Xylane a fost ulterior brevetată și servește ca referință pentru soluțiile anti-îmbătrânire L'Oréal.

Madecassoside, găsit în Balsamul calmant și reparator La Roche-Posay Cicaplast Baume B5, este obținut din frunzele plantei Centella Asiatica, apă și etanol din trestia de zahăr. Extractul de plantă este cunoscut pentru proprietățile sale calmante și antiinflamatorii și pentru capacitatea de a ajuta la vindecarea pielii.

L’Oréal România, parte a Grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, printre care și L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Lancôme, L’Oréal Professionnel, Vichy și La Roche-Posay, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail. 

[1] În parteneriat cu Ipsos

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related