tbi bank și Flanco extind parteneriatul și oferă opțiunea BNPL și în magazinele offline

tbi bank și Flanco extind parteneriatul și oferă opțiunea BNPL și în magazinele offline

Expansiunea retailului din ultimii ani a fost determinată atât de achizițiile online, cât și din magazine, dar inflația a creat un mediu economic și social complicat, în special în acest an. În acest context, retailerii caută să integreze cât mai multe opțiuni de finanțare, inclusiv în magazine. Pentru a ajuta cât mai mulți clienți să beneficieze de instrumentul extrem de eficient de finanțare Buy Now Pay Later, folosit de obicei pentru cumpărăturile online, și în mediul offline, tbi bank introduce soluția de finanțare în magazinele Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri din România.

Parteneriatul dintre tbi și Flanco, început în 2018, evoluează astfel prin extinderea soluției de finanțare BNPL și pentru cumpărăturile offline. Clienții au acum opțiunea de a face cumpărături în 4 rate fără dobândă și din magazinele fizice din rețeaua Flanco, în plus față de magazinul online.

„Chiar dacă retailul fizic s-a confruntat cu provocări în ultimii ani, credem în valoarea experienței de cumpărare în magazin. Acum, mai mult ca niciodată, consumatorii vor flexibilitate, transparență și opțiuni de plată convenabile. De aceea, suntem încântați să anunțăm extinderea parteneriatului cu Flanco, prin care lucrăm mereu împreună pentru a oferi clienților o experiență superioară, simplă și rapidă, de cumpărături în magazin”, a spus Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi bank.

Flanco este cel mai dinamic retailer electro-IT din România, prezent cu peste 150 de magazine în 112 orașe, cu o experiență de aproape 30 de ani. De la înființare și până astăzi, peste 5 milioane de familii au cumpărat de la Flanco.

„Echipa noastră a știut de la bun început că vrem să aducem cele mai noi și moderne tehnologii cât mai aproape de familiile din România. De la electronice la electrocasnice și produse IT, la telecomunicații și produse de lifestyle, ne-am construit gama în jurul misiunii noastre de a face viața oamenilor mai ușoară și mai frumoasă. Parteneriatul cu tbi, început în 2018, ne ajută să oferim oamenilor un alt instrument eficient de finanțare cu ajutorul căruia pot achiziționa produsele dorite fără a simți povara prețurilor mari”, spune Ovidiu Nicușan, Marketing Director, Flanco.

tbi bank este o bancă de tip ”challenger” din Europa de Sud-Est și lider regional în domeniul soluțiilor de plată alternative, care a construit un ecosistem prin îmbinarea instrumentelor de finanțare cu shopping-ul pentru a răspunde nevoilor clienților. Se concentrează pe sprijinirea comercianților pentru a-și dezvolta afacerile, precum și pe oferirea de produse și servicii financiare consumatorilor, care să le facă viața mai ușoară. În prezent, operează în Bulgaria, România, Grecia, Germania și Lituania. Prin diverse canale digitale și parteneriate de încredere cu aproape 20.000 de comercianți, tbi are un portofoliu de 2 milioane de clienți și a acordat aproape 550.000 de credite în 2022. Modelul său de afaceri și abordarea axată pe client au dus la transformarea sa într-una dintre cele mai profitabile și eficiente bănci din regiune.

Fondat în 1994, Flanco este cel mai dinamic retailer electro-IT din România, cu venituri anuale de peste 200 de milioane de euro și având peste 1.400 de angajați. Compania are o rețea de peste 150 de magazine în 112 orașe. De la înființare și până astăzi, peste 5 milioane de familii au cumpărat de la Flanco. De asemenea, magazinul online al retailerului, flanco.ro, este în continuă dezvoltare și oferă tehnologie de ultimă generație, cele mai căutate mărci și soluții de plată inovatoare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related