Hotelul Radisson Blu Aurum din Brașov: 75% din totalul turiștilor cazați în primul an de funcționare sunt români

Hotelul Radisson Blu Aurum din Brașov: 75% din totalul turiștilor cazați în primul an de funcționare sunt români

Hotelul Radisson Blu Aurum Brașov a avut în primul an de funcționare un grad de ocupare de 60%. 75% dintre oaspeții care s-au cazat în hotel au fost români, care au plătit în medie 600 lei pe o noapte de cazare și servicii de cinci stele în centrul Brașovului. 

Amplasat în inima orașului, Radisson Blu Aurum Brașov s-a deschis în octombrie 2022, după o investiție de peste 17 milioane de euro, pe locul fostei clădiri Palatul Telefoanelor de pe Bd. Eroilor din Brașov. Vechea clădire, construită în anii 1930 și aflată într-un grad avansat de degradare a fost reabilitată și transformată într-o destinație atractivă, care integrează elemente vizuale și povești din istoria orașului într-un spațiu sofisticat, cu finisaje și servicii premium. Hotelul dispune de 110 camere elegante, un restaurant cu specific internațional, zonă de degustare care găzduiește un fragment vechi de peste 400 de ani din zidul vechii cetăți a Brașovului, executive lounge cu vedere panoramică, sală de conferințe cu capacitate de 150 de persoane și sky bar cu piscină, pentru relaxare și wellness.

 

3 turiști din 4 sunt români

În primul an de funcționare, hotelul a atras turiști din Statele Unite, Marea Britanie, Orientul Mijlociu sau Germania, dar și un număr mare de turiști români care vizitează Brașovul pentru afaceri sau în timpul liber.

Potrivit reprezentanților hotelului, ponderea turiștilor români a fost majoritară și s-a situat la aproximativ 75% din totalul turiștilor cazați. Pe următoarele locuri s-au aflat turiștii din țările vorbitoare de limba germană, respectiv Germania, Austria, Elveția, precum și cei din zona Benelux. Prețul mediu/ cameră plătit de turiști în primul an de funcționare se situează în jurul valorii de 600 lei.

În ceea ce privește segmentarea oaspeților, 20% dintre clienții care au trecut pragul hotelului în primul an de funcționare s-au cazat la Radisson Blu Aurum în scop „business”, în timp ce 80% au ales hotelul ca destinație de vacanță.

„Deschiderea aeroportului din Brașov a schimbat dinamica fluxului de turiști. Ponderea turiștilor străini, în special a celor vorbitori de limba germană a crescut, iar această dinamică se află pe un trend ascendent”, completează Anca Cristea, Director General Radisson Blu Aurum Brașov.

 

Experiențe de 5 stele pentru turiști

Pe lângă cazare, printre experiențele de cinci stele pe care turiștii le pot accesa la Radisson Blu Aurum Brașov se regăsesc degustările de vin și whiskey în salonul de degustări și în skybarul cu priveliște panoramică, vizitarea zidului cetății Brașovului descoperit în timpul lucrărilor și pus în valoare în mini-muzeul „Aurarilor” situat la subsolul hotelului, precum și relaxarea în zona de wellness și masaj.

„La Radisson Blu Aurum Brasov ne-am propus încă de la început sa fim un reper pentru comunitatea brașoveană și regională. Am creat un calendar de evenimente dedicat fiecarei secțiuni din hotel. În restaurantul Artis am organizat show-uri de live cooking cu accent pe diferite bucătării internaționale, în salonul de degustări Ordo Di Artis am organizat degustări de vinuri cu meniuri specifice, în Sky- Barul cu piscină Etheris, de pe acoperiș am creat petreceri tematice cu muzică live și multe surprize. Au fost și numeroase evenimente de business, evenimente sociale și de lifestyle organizate de partenerii noștri. Ca la fiecare început de drum am avut parte de experiențe inedite, am testat strategii, am învățat multe lucruri”, adaugă Anca Cristea.

Pentru mediul de afaceri, hotelul oferă sala de conferință și evenimente și un executive lounge, care poate găzdui ședințe de management sau întâlniri de creație.

„În centrul de conferințe Aurum cu o capacitate maximă de 150 de persoane, ne propunem să oferim cele mai dinamice, flexibile și funcționale soluții pentru întâlniri și evenimente și oferim tehnologii moderne cum ar fi sistemul audio multizone, ecran proiector cu rezoluție mare, posibilitate de live streaming etc”, mai spune Anca Cristea.

Piscina Etheris, lansată în această vară alături de SkyBar-ul Etheris, completează experiența, oferind un loc de relaxare și socializare. Accesul la piscină este dedicat exclusiv oaspeților cazați în hotel sau celor care doresc să închirieze spațiul pentru evenimente private.

Radisson Blu este un brand hotelier de lux care oferă servicii personalizate în destinații din întreaga lume. Caracterizate prin atenția la detalii, hotelurile Radisson Blu sunt concepute pentru a oferi oaspeților experiențe memorabile. Oaspeții și partenerii de afaceri își pot îmbunătăți experiența cu Radisson Blu participând la Radisson Rewards, un program internațional de loialitate care oferă beneficii și recompense excepționale.   

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related