Colecția GAME OF THRONES X PANDORA, o celebrare a autenticității

Colecția GAME OF THRONES X PANDORA, o celebrare a autenticității

Lansarea colecției GAME OF THRONES X PANDORA cu 12 piese speciale este dedicată fanilor Pandora, fiind răspunsul brandului la cererea copleşitoare din partea clienţilor care sunt dornici de noi forme de exprimare pentru bijuteriile-poveste.

Disponibilă în magazine din 28 septembrie, colecţia aduce noi tehnici de realizare a bijuteriilor, toate creaţiile fiind inspirate din simbolismul iconic din faimoasa serie.

O colaborare oficială cu Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, colecţia Game of Thrones x Pandora aduce la viaţă, prin creaţii speciale, lumea din populara serie. Fiecare bijuterie din colecție spune propria poveste, invitând purtătorii să îşi exprime identitatea prin alegerea făcută, dintre temele explorate de-a lungul poveştii Game of Thrones.

Directorii creativi Pandora, A. Filippo Ficarelli și Francesco Terzo au menţionat despre parteneriat:

Fiecare bijuterie din colecție spune o poveste și te readuce la un moment din serial sau la un personaj iubit. Pentru noi a fost important să reprezentăm simbolurile şi sigiliile din serie. Poveștile din spatele lor te fac să te simți puternic, ca și cum orice ar fi posibil”.

 

O viziune comună prin design şi arta creării bijuteriilor

Lumea Game of Thrones este faimoasă pentru Marile ei Case, pentru familiile prezentate, dar şi pentru armura care le reprezintă, cu personaje unite printr-o identitate comună. Colecția explorează conceptul de bijuterii ca armură, cu elemente ale seriei transformate în creaţii purtabile, permițând fanilor să își exprime pasiunea pentru Game of Thrones, dar și propria identitate prin modul în care aleg să poarte bijuteriile.

Tehnicile de creare a noii colecţii reflectă în detaliu poveștile, texturile și peisajele din seria Game of Thrones. Explorând lumea vizuală a serialului, inspirația pentru noua colecţie vine din stilul clasic Pandora de prelucrare a argintului 925, cu ajutorul căruia au fost obţinute detaliile contrastante de pe noile bijuterii. Această tehnică stă la baza talismanului “Iron Throne”, care simbolizează jocul puterii din centrul poveștii seriei, contrapunctul fiind o piatră verde ce simbolizează smaraldul încrustat pe una dintre săbii.

Noile tehnici, cum ar fi folosirea laserului, sunt esențiale pentru traducerea temelor cheie în bijuterii speciale. Folosită pe clema unei brățări reprezentând Casa Targaryen și Casa Stark, această tehnică aduce împreună elementele contrastante de foc și gheață, cu lupul argintiu pe o parte și dragonul placat cu aur de 14k pe cealaltă. La acestea se adaugă textura specială de lanț încrustat, recent lansată de Pandora în 2023, pe care detaliile prind viață ca niște solzi de dragon cu fiecare mişcare.

Talismanele “Dragon Egg“ și “Murano Dragon “, în două nuanţe, creează o împărţire a culorilor care simbolizează contrastul dintre binele și răul din lumea Game of Thrones.

Pandora este cel mai mare brand de bijuterii din lume. Bijuteriile Pandora realizate manual, din materiale de înaltă calitate, oferă posibilități infinite de personalizare, dând putere oamenilor să-și exprime stilul personal prin piesele sale. Începând ca un mic magazin de bijuterii în Copenhaga, Danemarca, în urmă cu mai bine de 40 de ani, astăzi Pandora este prezentă în peste 100 de țări. Având durabilitatea ca prioritate de top, până în 2025, Pandora va cumpăra doar argint și aur reciclate pentru fabricarea bijuteriilor sale și își va reduce emisiile de gaze cu efect de seră la jumătate de-a lungul lanțului său valoric până în 2030.

Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), parte din Warner Bros. Discovery Global Brands, Franchise, and Experiences, extinde portofoliul puternic al companiei de mărci de divertisment și francize în viața fanilor din întreaga lume. WBDGCP colaborează cu cei mai buni deţinători de francize la nivel global pentru jucării premiate, modă, decorațiuni pentru casă și programe de publicare inspirate din cele mai mari francize de la Warner Bros.' lm, television, animation, and games studios, HBO, Discovery, DC, Cartoon Network, HGTV, Eurosport, Adult Swim și multe altele. Cu programe globale inovatoare de licențiere și comercializare, inițiative de vânzare cu amănuntul și parteneriate promoționale, WBDGCP este unul dintre liderii de acordare a licențelor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related