Betano activează modul distracției în Love Island România și devine sponsorul principal pentru show-ul fenomen

Betano activează modul distracției în Love Island România și devine sponsorul principal pentru show-ul fenomen

BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, devine sponsor principal pentru Love Island România, show-ul fenomen adus pentru prima dată în țară.

Timp de două luni, zece concurenți caută dragostea adevărată în peisajul exotic al insulei Tenerife, într-un format fresh care a cucerit deja telespectatorii din peste 25 de regiuni ale lumii. Pe parcursul emisiunii, publicul devine participant activ în poveștile care se leagă pe insulă, iar votul lor decide parcursul fiecărui episod.

În calitate de sponsor principal, Betano activează modul distracției atât offline, în vila Love Island România, cât și online, pe paginile de Social Media și în platforma Betano. Săptămânal, concurenții vor fi supuși unor provocări-surpriză facilitate de brand, iar la final, cuplul câștigător care și-a găsit iubirea pe insulă primește din partea Betano premiul cel mare al emisiunii, în valoare de 50.000 de euro.

„Sponsorizarea Love Island România reprezintă primul parteneriat de acest calibru, cu un show de entertainment, pe care Betano îl inițiază la nivel global. Formatul propune o abordare fresh și interactivă asupra show-urilor televizate de dating în care am simțit încă de la început potențialul de entertainment. Tocmai această dinamică ne-a permis să «activăm modul Betano» și să aducem din universul de brand ceea ce știm să livrăm cel mai bine – distracția, printr-o comunicare cross-channel, care oferă consumatorilor noști și fanilor emisiunii experiențe îmbunătățite în toate touchpointurile”, a declarat Roxana Dinescu, Senior Marketing Manager, Betano România.

Pentru fanii emisiunii, distracția continuă în platforma Betano, unde își pot testa predicțiile pentru fiecare ediție pe care o trăiesc alături de concurenți, cu pariurile speciale din secțiunea de divertisment.

Kaizen Gaming este una dintre cele mai dinamice companii de GameTech la nivel global. Cu accent pe Oameni și Tehnologie, compania are obiectivul de a perfecționa constant produsele și serviciile proprii pentru a livra cea mai bună și de încredere experiență de gaming consumatorilor din întreaga lume.

Kaizen Group operează Stoiximan în Grecia și Cipru și a lansat Betano în alte 14 țări. În total, angajează peste 2.000 de specialiști de pe patru continente. Din devotament pentru consumatori, compania integrează tehnologia și datele pentru a împinge limitele entertainmentului în lumea gamingului online.

Betano este un operator de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online. Betano este prezent pe piața din România din 2016 și este un susținător constant al performanței sportive și al atleților de elită:

  • Federația Română de Fotbal pentru Cupa României Betano, Universitatea Craiova și FCSB, din domeniul fotbalului;
  • Asociația Sportivă Ice Swimming & Open Water/ Înot în ape înghețate & ape deschise;
  • Federația Română de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri BETANO.
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related