Grupul City Grill: Meniul de prânz de 34.9 lei aduce o creștere cu 15% în numărul de clienți pe segmentul de prânz

Grupul City Grill: Meniul de prânz de 34.9 lei aduce o creștere cu 15% în numărul de clienți pe segmentul de prânz

Grupul de restaurante City Grill, unul dintre cei mai puternici jucători autohtoni din industria HoReCa, înregistrează o creștere cu 15% în numărul de meniuri de prânz vândute comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, consolidându-și poziția ca destinație preferată pentru masa de prânz a bucureștenilor și nu numai. Dinamica pozitivă reflectă răspunsul favorabil al clienților la „meniul de prânz” disponibil de luni până vineri, în toate restaurantele din lanțul City Grill, la prețul de 34.9 lei. Acesta este specific fiecărui restaurant și cuprinde două feluri de mâncare care, pentru a antrena varietatea și a menține interesul clienților fideli, se schimbă lunar. 

Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Hanu’ Berarilor, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Caru’ Cu Bere, Buongiorno.Italian, City Grill și hotelul La Boheme, toate locațiile având un public fidel și foarte activ. Restaurantele din lanțul City Grill se adresează tuturor categoriilor de clienți, fiind renumite pentru raportul calitate-preț. De altfel, meniul de prânz de 34,9 lei cu două feluri de mâncare este una dintre cele mai eficiente alegeri pentru masa de prânz în București.

Astfel, meniul de prânz disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 11-17 în toate restaurantele City Grill propune o gamă bogată de preparate,  în funcție de specificul restaurantului, de la supe, antipasti și paste, la pizza, fripturi,  burgeri, dar și preparate din fructe de mare ori specifice gastronomiei tradiționale.

„Suntem încântați să vedem că City Grill rămâne o alegere de încredere pentru ‚pauza de masă’ și pentru oricine își dorește, de fapt, să se bucure de o experiență culinară autentică la un preț accesibil. Diversificăm și inovăm constant meniul, suntem foarte atenți la raportul preț-calitate, la clienții care ne trec pragul și ne străduim să avem produse pentru toate tipurile de clienți. Volumele foarte mari pe care le facem în cele 16  restaurante ale Grupului ne permit să creăm soluții accesibile pentru o experiență de prânz delicioasă, cu preparate proaspete și ingrediente de calitate, dar foarte eficient din perspectiva vitezei de servire, a experienței culinare și, bineînțeles, a costului foarte bun”, precizează Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Lunar, peste 35.000 de clienți se bucură de meniul de prânz în restaurantele Grupului City Grill.

Păstrându-și angajamentul de a transforma bucătăria și ospitalitatea românească într-o experiență autentică și inovatoare, în fiecare lună, restaurantele din Grupul City Grill surprind clienții cu un meniu de prânz nou, adaptat specificului și clientelei fiecărui brand. Această abordare adaugă un plus de prospețime și diversitate, plasând restaurantele Grupului în topul destinațiilor pentru masa de prânz.

Meniul de prânz la 34.9 lei cuprinde 2 feluri de mâncare, clienții având posibilitatea de a alege dintr-un total de 3-4 variante, astfel încât să-și personalizeze experiența culinară.

De exemplu, în restaurantele Buongiorno.Italian în luna octombrie, Chef Alex Ilinca propune pentru felul I o alegere între supă cremă de conopidă, borș de cocoș, ciorbă de perișoare sau cartof cu macrou marinat. Pentru felul II, clienții pot opta pentru cod pane cu cartofi wedges, șnițel de vițel de lapte și piure, pizza sau burger cu giros de pui servit cu chips de cartofi. Orice combinație de 2 preparate din categoriile de mai sus costă 34.9 lei.

În plus, clienții care fac parte din comunitatea Out4food, pot accesa și oferta 5+1 la meniurile de prânz, respectiv la fiecare 5 meniuri de prânz consumate, al 6 lea este din partea casei. Tot ce trebuie să facă clientul este să descarce aplicația Out4food și să se înregistreze.

Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și La Boheme, primul hotel din portofoliu.

Încă de la primul restaurant, Grupul City Grill a avut la bază ideea de a oferi clienților un loc potrivit pentru a invita un partener de afaceri la masă, de a crea un loc de relaxare necesar în pauza de masă, cu familia sau cu prietenii. Prin restaurantele operate, Grupul City Grill se adresează clientului urban care obișnuiește să-și petreacă timpul liber în oraș și să-și stabilească întâlnirile business sau personale la o cafea. Meniurile din restaurante sunt accesibile și variate, cu specific românesc și internațional.

Fie că vorbim despre rețetele emblematice sau orice alt preparat din meniurile restaurantelor Grupului City Grill, ingredientele folosite sunt cele mai bune pentru clienți. “Secretul” mâncărurilor din restaurantele Grupului City Grill sunt ingredientele proaspete, cu proveniență atent controlată și testată, fără adaosuri alimentare. De la cartofii prăjiți proaspeți, curățați și tăiați manual, la ouă din surse cage free și până la legume crescute în solarul propriu de lângă Târgoviște, filozofia pe care se bazează bucătarii Grupului este aceea de a extrage gustul natural al ingredientelor, pus în valoare prin asociere și condimente precum sare și piper.

În toate restaurantele din Grupul City Grill, în care se gătește zilnic pentru aproape 15.000 clienți, se reciclează uleiul, sticla, cartonul și plasticul și se reduce risipa alimentară prin campanii active.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related