SPOR® pune în valoare cea mai importantă expoziție dedicată lui Brâncuși din ultimii 50 de ani

SPOR® pune în valoare cea mai importantă expoziție dedicată lui Brâncuși din ultimii 50 de ani

Primul brand românesc de vopsea lavabilă susține, ca partener de calitate, cea mai amplă mișcare culturală dedicată lui Constantin Brâncuși din România și se implică în producția expoziției „Brâncuși: surse românești și perspective universale”.

Pentru vopsirea soclurilor și a podiumurilor pe care sunt expuse sculpturile lui Brâncuși, curatorii și arhitecții au ales emailul pe bază de apă SPOR AQUA, colorat gri-antracit în sistemul  de colorare ArtColor.

Fiecare produs care intră în contact cu o operă de artă este selecționat atent, nu doar pe criterii vizual-estetice, ci și tehnice: lacurile și vopselurile trebuie să fie pe bază de apă, cu uscare rapidă, fără miros, solvenți sau metale grele. Aceeași calitate înaltă, oferită de SPOR, se aplică și în cazul folosirii produselor acasă. Dincolo de rezistență și nuanțe precise, vorbim despre importanța unui aer curat în interior.

 

Parteneriat de Calitate între SPOR® de la Policolor și Art Encounters România

Cu prilejul programului cultural „Timișoara 2023: Capitală Europeană a Culturii”, Bienala Art Encounters a devenit un catalizator al creativității și al dialogului cultural, aducând în prim-plan artiști contemporani, dar și lucrări care inspiră și provoacă publicul. Astfel, Muzeul Național de Artă Timișoara a găzduit în prima parte a anului cea mai importantă și cuprinzătoare expoziție din Europa de Est dedicată artistului suprarealist de origine română, Victor Brauner.

Cele 11 săli ale Muzeului Național de Artă din Timișoara au fost vopsite cu SPOR, colorată în sistemul ArtColor, într-o nuanță intensă aleasă de arhitecți. Sustenabilitatea și rezistența vopselei, alături de atributele tehnice care oferă siguranță exponatelor, dar și vizitatorilor, fiind blândă cu oamenii și natura, au facut ca SPOR să fie alegerea potrivită.

SPOR ArtColor® a pus în valoare și celelalte spații ale Bienalei:  Fundația Art Encounters, Isho D, Isho Office, Faber, Garnizoana Timișoara, STPT Multiplexity, Castelul Huniade.

„Susținerea artei este un angajament al nostru față de comunitate, iar parteneriatul cu Art Encounters este o extensie naturală a misiunii Policolor. Suntem mândri că produsele SPOR îndeplinesc cele mai exigente cerințe calitative și coloristice ale arhitecților și curatorilor pentru expozițiile care reunesc opere atât de valoroase. Efortul nostru de a perfecționa produsele este unul continuu: de la a fi eco-friendly și sustenabile prin durabilitate și rezistență, până la dezvoltarea culorilor vibrante și catifelate care să pună în valoare sculpturile lui Brâncuși sau pânzele lui Victor Brauner.”, declară Elena Curelaru, Marketing Group Director Policolor-Orgachim.

De peste 10 ani, SPOR susține cu materiale marile muzee, expozițiile și galeriile de artă din București și din țară: de la sălile Muzeului Național de Artă Contemporata, Art Safari, Muzeul Taranului Roman și cele ale Muzeului de Istorie din Capitală și până la Muzeul Etnografic din Ciocănești (Suceava), Cercul Militar din Râmnicu Sărat sau arta stradală non-convențională.

Policolor, producător de lacuri şi vopsele cu o experiență de peste 50 de ani în România, oferă soluţii şi produse pentru decorarea şi finisarea casei - sub brandurile SPOR, DEKO Professional, PROTECTA, CasaBella, Vinarom, sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor - sub brandurile Klar Professional, Klar Ultra, Emaur și Silverpol și produse destinate acoperirilor industriale cu arie largă de aplicabilitate. Produsele Policolor sunt prezente în peste 3.000 de magazine de retail tradiţional, în marile reţele de bricolaj din România și în mii de service-uri auto.

Grupul Policolor – Orgachim este liderul regional în domeniul tehnologiei vopselelor şi lacurilor în zona Sud-Est Europeană şi operează două mari unităţi de producţie de lacuri si vopsele: Policolor România, cu sediul  în București, pe Bd. Timișoara şi Orgachim aflată in Ruse, Bulgaria.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related