tbi bank încheie un parteneriat cu STIHL, unul dintre cei mai mari producători și distribuitori globali de utilaje pentru silvicultură, grădinărit și agricultură

tbi bank încheie un parteneriat cu STIHL, unul dintre cei mai mari producători și distribuitori globali de utilaje pentru silvicultură, grădinărit și agricultură
Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions tbi bank

Spațiile verzi și grădinile din apropierea locuinței joacă un rol important atât din punct de vedere estetic, cât și pentru sănătate. Amenajarea lor necesită însă mult efort, fizic și financiar, din partea iubitorilor de natură. tbi bank, o bancă challenger de top din Europa de Sud-Est, se asociază cu STIHL, unul dintre cei mai importanți producători și distribuitori de utilaje pentru silvicultură şi grădinărit din lume, pentru a-i susține pe cei interesați de achiziția  echipamentelor necesare pentru  amenajarea spațiilor verzi.

Parteneriatul dintre tbi bank și STIHL România a început în acest an, iar din această toamnă oferă clienților posibilitatea de a achiziționa produse STIHL prin intermediul instrumentelor de finanțare BNPL, în 4 rate fără dobândă (pentru valori de până la 2.000 lei) sau până la 60 de rate fixe (pentru valori de până la 50.000 lei). Finanțarea poate fi obținută în 5 minute, iar rambursarea integrală în avans se poate face oricând, fără costuri.

„Existența spațiilor verzi este foarte importantă, cu toții ne dorim un aer mai curat și o zonă în care să putem face diferite activități fizice pentru a avea o viață mai sănătoasă. Pentru a-i ajuta pe români să ducă o viață mai sănătoasă, le oferim posibilitatea de a obține mai ușor finanțare  pentru achiziționarea de echipamente de grădinărit de calitate, iar STIHL este un partener pe care ne putem baza în acest sens”, spune Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi bank.

Prezent în România din 1997, STIHL lucrează exclusiv prin intermediul reţelei de 211 distribuitori autorizați, cu un total de 357 de magazine partenere. La nivel mondial, are peste 55.000 de distribuitori autorizați în peste 160 de țări și, datorită calității superioare a produselor și serviciilor oferite, STIHL a devenit alegerea preferată a profesioniștilor și pasionaților de grădinărit din întreaga lume.

„Principalul nostru obiectiv a fost dintotdeauna să oferim o experiență completă celor care lucrează în natură sau care își amenajează grădina exact așa cum își doresc. Cu ajutorul unui partener puternic, precum tbi bank, ne putem atinge mai ușor obiectivele și putem fi mai aproape de clienții noștri”, a declarat Florinel Radu, Director Comercial, STIHL România.

tbi bank este o bancă de tip ”challenger” din Europa de Sud-Est și lider regional în domeniul soluțiilor de plată alternative, care a construit un ecosistem prin îmbinarea instrumentelor de finanțare cu shopping-ul pentru a răspunde nevoilor clienților. Se concentrează pe sprijinirea comercianților pentru a-și dezvolta afacerile, precum și pe oferirea de produse și servicii financiare consumatorilor, care să le facă viața mai ușoară. În prezent, operează în Bulgaria, România, Grecia, Germania și Lituania. Prin diverse canale digitale și parteneriate de încredere cu aproape 20.000 de comercianți, tbi are un portofoliu de 2 milioane de clienți și a acordat aproape 550.000 de credite în 2022. Modelul său de afaceri și abordarea axată pe client au dus la transformarea sa într-una dintre cele mai profitabile și eficiente bănci din regiune.

Grupul STIHL dezvoltă, produce și distribuie unelte electrice pentru silvicultura profesională și agricultură, precum și pentru întreținerea grădinilor și peisagistică, pentru industria construcțiilor și pentru proprietarii de grădini private. Gama de produse este completată de soluții și servicii digitale. Produsele sunt vândute prin intermediul distribuitorilor autorizați și al magazinelor online proprii STIHL, care vor fi extinse la nivel internațional în următorii ani – în prezent 42 de sucursale de vânzări și marketing, aproximativ 120 de importatori și peste 55.000 de distribuitori autorizați în peste 160 de țări. STIHL produce global în șapte țări: Germania, SUA, Brazilia, Elveția, Austria, China și Filipine. Din 1971 STIHL este cea mai vândută marcă de motoferăstraie la nivel mondial. Societatea a fost înființată în 1926 și are sediul în Waiblingen, lângă Stuttgart. STIHL a realizat o cifră de afaceri de 5,49 miliarde de euro în 2022, cu 20.552 angajați la nivel mondial.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related