Echipamente și accesorii sportive în valoare de 1.62 milioane lei au ajuns la cluburi de fotbal pentru copii, juniori și tineret în prima ediție Liga Punctelor PENNY

Echipamente și accesorii sportive în valoare de 1.62 milioane lei au ajuns la cluburi de fotbal pentru copii, juniori și tineret în prima ediție Liga Punctelor PENNY
  • Peste 650 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret beneficiare
  • 62 milioane de lei donați în campanie

PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori si tineret din toată țara. Un total de 1.62 milioane lei au fost donați către peste 650 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara pentru achiziționarea echipamentelor și a accesoriilor necesare bunei desfășurări a activității copiilor.

Liga Punctelor PENNY își propune să devină un program pe termen lung dedicat tuturor celor care vor să încurajeze fenomenul fotbalului din România și să contribuie la dezvoltarea viitorilor mari fotbaliști din țara noastră.

Am înregistrat rezultate peste așteptări la finalul primei ediții Liga Punctelor PENNY. Am pornit proiectul din dorința întregii noastre echipe de a ne implica și mai mult în susținerea fotbalului românesc – suntem sponsorul principal al echipei naționale de fotbal, dar în același timp susținem fenomenul fotbalistic cu tot ce presupune el, de la experiența suporterilor pe stadioane, la dezvoltarea viitoarelor generații de mari fotbaliști. Am decis să încurajăm clienții să se implice alături de noi, deci să redirecționăm o parte din profitul obținut în urma vânzărilor către cluburile de fotbal de copii, juniori și tineret, pentru că am înțeles că este nevoie de aceste resurse pentru acoperirea unor nevoi de bază în activitatea acestora. Prima ediție a fost de foarte mare succes și ne pregătim deja planul pentru cea de-a doua ediție pe care o vom lansa anul viitor. Mulțumim tuturor clienților care s-au implicat și le urăm mult succes tuturor cluburilor care au dat o șansă programului și care sunt beneficiarii reali ai acestuia!” , a declarat Lucian Pavel, Head of Strategic Marketing PENNY | REWE România.

694 de cluburi au fost înscrise în platforma Liga Punctelor PENNY și au plasat 1.865 de comenzi, adică peste 35.000 de produse livrate acestor cluburi. Acest lucru a fost posibil cu ajutorul oamenilor care au redirecționat către cluburi punctele adunate pe bonurile de cumpărături PENNY.

Prima ediție Liga Punctelor PENNY s-a desfășurat în perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023 în toată țara.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 355 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related