[Marketer profile] Elena Petrov: Marketingul e privit ca un apendice, iar asta este greșit. Marketing-ul nu ar trebui făcut doar ca să vândă, ci ca să ajute companiile să devină mai bune

[Marketer profile] Elena Petrov: Marketingul e privit ca un apendice, iar asta este greșit. Marketing-ul nu ar trebui făcut doar ca să vândă, ci ca să ajute companiile să devină mai bune

Drumul spre marketing e uneori încurcat, însă potrivirea vine fără dubii și e irevocabilă. Elena Petrov, senior affiliate manager cu background în social media management, content marketing, și nu numai, crede că marketingul este esențial în creșterea unui business, iar în industria în care lucrează, “the sky is the limit”.

Elena și-a asumat un rol de conducere în ultimul an, care a venit cu disconfort, dar și cu creștere. Poziția în care este îi dă acces direct la preferințele consumatorilor și observă o reorientare a acestora spre site-urile de cupoane şi cashback, pe fondul instabilității economice, dar și a profesionalizării serviciilor. De altfel, fidelizarea clienților este o parte ofertantă a marketingului, deseori ignorată de branduri, spune ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related