[Marketer profile] Alexandru Ciucă: Brandurile încearcă să acceseze reţete şi scurtături, fără să înţeleagă că nu există niciun secret, doar constanţa şi ideile mişto te fac să ieşi din turmă

[Marketer profile] Alexandru Ciucă: Brandurile încearcă să acceseze reţete şi scurtături, fără să înţeleagă că nu există niciun secret, doar constanţa şi ideile mişto te fac să ieşi din turmă

Pasionat de publicitate și comunicare, Alexandru Ciucă a terminat facultatea într-o perioadă în care salariile din agenții erau mici și mediul marcat de efectele crizei economice. A fondat atunci Superior Media ca soluție temporară, dar s-a dovedit că antreprenoriatul i se potrivește.

Azi, după 14 ani de activitate, are proiecte importante în palmares, precum comunicarea pentru Festivalul Internaţional de Teatru Sibiu şi Festivalul Internaţional George Enescu. Spune că 2023 a fost cel mai încărcat din istoria agenției, deși știe că lucrurile nu au stat la fel pentru toată lumea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related