Franciza PEPPA PIG este acum parte din LEGO® DUPLO®. Bun-venit Peppa Pig! Bun-venit Daddy Pig!

Franciza PEPPA PIG este acum parte din LEGO® DUPLO®. Bun-venit Peppa Pig! Bun-venit Daddy Pig!

Grupul LEGO, Hasbro și Merlin Entertainments își unesc forțele pentru a crea produse și experiențe de joacă PEPPA PIG. 

Grupul LEGO, Hasbro și Merlin Entertainments vor aduce împreună la viață unul dintre cele mai vesele și îndrăgite personaje sub formă de LEGO® DUPLO® - PEPPA PIG!

Chiar la timp pentru cea de-a 20-a aniversare a lui PEPPA PIG, cele trei companii sărbătoresc purcelușa preferată a tuturor, oferind noi experiențe pentru cei mici. Cu angajamentul comun de a crea și de a oferi experiențe de joacă minunate copiilor din întreaga lume, brandurile vor introduce noi modalități prin care preșcolarii se vor bucura de îndrăgitul și celebrul personaj PEPPA PIG, cunoscut pentru grohăiturile și chicotelile sale simpatice și, desigur, bucuria sa de a se arunca în bălți noroioase.

„PEPPA PIG este un personaj extrem de cunoscut, iar fanii LEGO ne-au cerut de ani de zile să facem acest parteneriat, astfel că era firesc ca cea mai populară purcelușă din lume să prindă viață în seturi LEGO. Suntem, astfel, încântați să concretizăm această colaborare alături de echipa extraordinară Hasbro", spune Roberta Cardazzo, Design Manager pentru Grupul LEGO.

„Peppa este cunoscută pentru încrederea ei în sine, capacitatea de a se exprima ușor și de a dezvolta noi abilități. Ea face față sarcinilor și obstacolelor de zi cu zi cu farmec și curiozitate, și îi inspiră pe copii să fie răbdători și să învețe să împartă cu alții. Copiii mici pot fi creativi cu seturile Peppa și pot trăi povești prin intermediul figurinelor emblematice, în timp ce învață despre grija față de natură, prietenie și rutina zilnică. A fost o bucurie să o aducem pe Peppa la viață prin aceste produse și sperăm că LEGO DUPLO PEPPA PIG va stârni multe râsete și va aduce momente de bucurie oriunde va merge.”

Această colaborare va face ca PEPPA PIG să prindă viață sub formă de cărămizi LEGO DUPLO pentru prima dată, precum și în cadrul atracțiilor și caruselelor incredibile din parcurile tematice Merlin. Primele experiențe vor fi lansate în acest an în Germania și Danemarca, inclusiv singura zonă LEGO DUPLO PEPPA PIG din lume la LEGOLAND® Billund și noul parc PEPPA PIG din Gunzburg, în Germania, situat lângă parcul LEGOLAND® Deutschland. Experiențele din parcurile tematice vor aduce la viață seturile LEGO DUPLO PEPPA PIG, scenele emblematice și personajele din serialul TV în aventurile  PEPPEI din viața reală.

„Timp de 20 de ani, formatul PEPPA PIG s-a concentrat asupra poveștilor care reflectă viețile reale și primele experiențe ale preșcolarilor din întreaga lume. Fiindcă cei mici sunt în prim planul brandului, recunoaștem importanța colaborării cu cei mai buni parteneri din industrie, pentru a oferi jucării și experiențe potrivite celor mai mici fani ai ei”, a declarat Casey Collins, President of Licensed Consumer Products pentru Hasbro. „Grupul LEGO și Merlin împărtășesc un obiectiv comun alături de Hasbro și PEPPA, acela de a concepe experiențe de joacă special pentru cei mici, oferindu-le copiilor încrederea de a trata fiecare prim pas ca pe o nouă aventură și de a sări cu încredere în toate bălțile noroioase ale vieții.”

Încă de la premiera îndrăgitului serial de televiziune animat în 2004, PEPPA PIG i-a încurajat pe copii să se avânte împreună în lumea din jurul lor și să o exploreze din plin. Având-o alături pe cea mai bună prietenă a lor, Peppa, preșcolarii capătă încrederea de a trata fiecare prim pas ca pe o nouă aventură - de la cea de zi cu zi până la cele mai memorabile momente din viețile lor. Aflat la cel de-al 10-lea sezon, serialul de televiziune animat PEPPA PIG este difuzat de 20 de ani în peste 180 de teritorii. Având acest succes la nivel mondial, brandul se conectează cu consumatorii din toate punctele de vedere, atât ca divertisment, cât și în retail, în parcurile tematice, spectacolele care fac înconjurul lumii și multe altele.

Scott O'Neil, CEO Merlin Entertainments, a declarat: „Acesta este un pas înainte extrem de important pentru doi dintre partenerii noștri emblematici, al căror scop este de a oferi momente de distracție și de a educa prin creativitate și joc. Suntem parteneri ai Grupului LEGO de peste 18 ani, iar puterea brandului, care depășește orice granițe și bariere de vârste, este de neegalat. Suntem foarte mândri să îi dăm viață PEPPEI PIG de la Hasbro împreună cu brandul DUPLO, începând cu noul nostru parc tematic PEPPA PIG din Gunzberg și la LEGOLAND Billund, în timp ce oaspeții noștri își creează amintiri care vor rezista toată viața și învață prin joacă.”

                                              

LEGO DUPLO PEPPA PIG dă startul la joacă în stil MARE!

Deoarece cărămizile DUPLO sunt mai mari, deci făcute pentru mâini mai mici, familiile sunt invitate să de-a startul la joacă în stil mare, copiii cu vârste de peste 2 ani având ocazia să facă primii pași în lumea LEGO DUPLO alături de PEPPA PIG.

Cărămizile LEGO de dimensiuni mai mari le deschid preșcolarilor orizontul către un univers nesfârșit, divers și distractiv în care joaca nu se termină niciodată.

 

Învățarea prin joacă 

Știm că atunci când copiii se joacă, ei dobândesc abilități esențiale pentru secolul al XXI-lea, de care au nevoie ca se descurce în viitor. Joaca este, de asemenea, cel mai distractiv mod de a învăța! Dezvoltarea prin joacă este modul este cel mai firesc mod de a învăța, pentru ca așa suntem construiți. 90% din creierul unui copil se dezvoltă înainte de vârsta de 5 ani, așa că primele momente de învățare prin joacă sunt cruciale. 

Tot mai multe studii arată că joaca îi ajută pe copii să stăpânească toate abilitățile de care au nevoie pentru a se dezvolta în lumea noastră în continuă mișcare și schimbare. Credem cu tărie în valoarea remarcabilă a învățării prin joacă, motiv pentru care Grupul LEGO și-a luat un angajament de durată în acest sens, în asociere cu experți în educație pentru preșcolari pentru a explora importanța jocului în dezvoltarea copiilor. 

Misiunea LEGO Group este de a inspira și dezvolta constructorii de mâine prin puterea jocului. Sistemul LEGO in Play, având la bază cărămizile LEGO, le permite copiilor și fanilor să construiască și să reconstruiască orice își pot imagina. 

Grupul LEGO a fost fondat în Billund, Danemarca, în 1932, de către Ole Kirk Kristiansen, numele său derivând din cele două cuvinte daneze Leg Godt, care înseamnă „Joacă bine”. 

Grupul LEGO este și astăzi o companie de familie, cu sediul în Billund. Produsele sale sunt acum vândute în peste 130 de țări din întreaga lume. 

Hasbro este o companie de top în domeniul jucăriilor și jocurilor, a cărei misiune este de a le oferi momente de distracție și de a conecta generații de fani prin impactul poveștilor și prin plăcerea jocului. Hasbro oferă experiențe captivante pentru publicul larg prin intermediul jucăriilor, produselor de consum, jocurilor și a produselor de divertisment, cu un portofoliu de mărci emblematice, printre care MAGIC: THE GATHERING, DUNGEONS & DRAGONS, Hasbro Gaming, NERF, TRANSFORMERS, PLAY-DOH și PEPPA PIG, precum și mărci partenere de primă mână. 

Compania Hasbro este mânată de scopul de a crea bucurie și conexiune pentru toți oamenii din întreaga lume, un joc, o jucărie, o poveste la un moment dat. De mai bine de un deceniu, Hasbro a fost recunoscută în mod constant pentru imaginea sa corporativă, fiind numită una dintre cele 100 de cele mai bune corporații de către 3BL Media, una dintre cele mai etice companii din lume de către Institutul Ethisphere și una dintre cele 50 de companii din SUA cu cea mai mare preocupare pentru comunitate de către Civic 50. 

PEPPA PIG este un serial britanic de televiziune animat pentru preșcolari, difuzat de aproape 20 de ani, de-a lungul a nouă sezoane, în peste 180 de teritorii, începând cu 2023. Serialul urmărește povestea Peppei Pig, o purcelușă năzdrăvană care locuiește cu familia ei - fratele mai mic George, Mummy Pig și Daddy Pig -, precum și cu comunitatea ei de prieteni. Având succes la nivel mondial, brandul se conectează cu consumatorii prin fiecare punct de contact, de la televiziune la parcuri tematice și până la retail. Ca prietenă de-o viață, Peppa Pig încurajează copiii să se aventureze împreună și să exploreze lumea din jurul lor, oferindu-le în același timp încrederea de a trata fiecare prim pas ca pe o nouă aventură, de la cea de zi cu zi la cele mai memorabile momente din viețile lor.

Merlin Entertainments este un lider global în domeniul destinațiilor de divertisment de brand, operând peste 140 de obiective turistice, 23 de hoteluri și 6 sate de vacanță în 23 de țări, pe 4 continente. Scopul Merlin este de a oferi experiențe memorabile milioanelor sale de oaspeți din întreaga lume, prin intermediul brandurilor sale emblematice și a multiplelor formate de atracții, precum și prin angajamentul și pasiunea angajaților săi.

Parteneriatul Merlin cu HASBRO:

  • Parcul tematic inaugural PEPPA PIG al Merlin a fost deschis în Orlando, Florida; alte locații ale parcului tematic PEPPA PIG din Dallas, Texas și Gunzburg, Germania, vor fi deschise în 2024. Parcurile tematice PEPPA PIG oferă o lume complet tematizată pentru o zi întreagă de activități, incluzând carusele, spectacole, restaurante și o întreagă serie de distracții captivante pentru familie.

Parteneriatul dintre Merlin și Grupul LEGO:

  • De 18 ani, Merlin Entertainments este mândrul operator a zece parcuri și stațiuni LEGOLAND® din întreaga lume, inclusiv locații din SUA (Orlando, California și New York), Marea Britanie (Windsor), Coreea de Sud, Japonia, Malaezia, Dubai, Germania și originalul LEGOLAND® din Danemarca.
  • În Orlando, Florida și, în curând, în Gunzburg, Germania, fanii LEGO și PEPPA PIG vor putea vizita LEGOLAND® Resorts și parcurile tematice PEPPA PIG, care sunt situate unul lângă celălalt. Acest lucru va oferi oaspeților un pachet perfect de distracție cu experiențe educaționale și de divertisment care se adresează unei game diverse de vârste și abilități.
  • În prezent, există 27 de centre LEGOLAND® Discovery, precum și șase centre LEGO® Discovery de ultimă generație. Centrele LEGO® Discovery oferă jocuri LEGO indoor extrem de interactive, unde familiile sunt libere să se joace, să exploreze, să creeze și să râdă împreună. Centrele LEGO Discovery oferă experiențe concepute pentru a permite mai multe activități de învățare prin joc în familie, cu activități captivante și ateliere de lucru pentru copii și familiile lor, pentru a-și hrăni imaginația cu propriile creații LEGO.
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related