Diviodent intră în al 20-lea an de activitate cu afaceri de 2.4 milioane Euro, +20% față de 2022. Miză pe inovație și sustenabilitate în îngrijirea orală

Diviodent intră în al 20-lea an de activitate cu afaceri de 2.4 milioane Euro, +20% față de 2022. Miză pe inovație și sustenabilitate în îngrijirea orală

Diviodent, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții profesionale pentru cabinete stomatologice și îngrijire dentară din România, activ pe piața din România din 2004 a încheiat anul 2023 cu vânzări de 2.4  milioane Euro, în creștere cu 20% față de anul precedent. Dinamica pozitivă s-a datorat atât diversificării gamei de produse comercializate, cât și creșterii interesului clienților pentru sisteme profesionale de albire dentară. Alături de acești factori, prin parteneriatul exclusiv cu Promis încheiat la finalul anului trecut, Diviodent își consolidează poziția de companie de referință pe plan local în furnizarea de soluții inovatoare și sustenabile pentru îngrijirea orală.

În urmă cu 20 de ani, Mihaela Radu și Diana Baltac, cele două fondatoare Diviodent au adus  în România toata gama de produse Ultradent Products Inc., cele mai cunoscute pe piață fiind sistemele profesionale de albire Opalescence, lider mondial în albirea profesională a dinților.  În luna noiembrie a anului trecut, Diviodent a încheiat un parteneriat exclusiv cu Promis, un brand italian de produse pentru igiena orală cu un portofoliu unic de produse pentru igiena orală cu ingrediente naturale, vegane, cu uleiuri esențiale organice și cu ambalaje 100% reciclabile.

„Încheiem 2023 cu creșterea preconizată la începutul anului trecut. Dacă în 2023, veneam după o creștere de 40% și depășirea unui prag important de 2 milioane euro, anul acesta ne-am axat pe diversificarea gamei de produse, consolidarea parteneriatelor existente și, foarte important, parteneriate noi, cum e acesta cu Promis. Am descoperit această gamă lansată recent în Italia, un brand care împărtășește valorile noastre de excelență și responsabilitate față de clienți, pacienți, dar și față de mediu, iar pasul firesc a fost să aducem aceste produse în România, unde nu există alte opțiuni pentru publicul preocupat de mediu și care dorește produse cu ingrediente naturale organice, este o nișă care în acest moment nu este ocupată”,  precizează Mihaela Radu, cofondator Diviodent.

 

2024, pariu pe calitate și miză pe sustenabilitate

Astfel, ca unic importator al sistemelor de albire dentară produse de Ultradent și al gamei sustenabile Promis, Diviodent mizează în 2024 pe interesul în creștere pentru produsele cu adevărat prietenoase cu mediul și pentru soluțiile de albire dentară și estimează pentru 2024.

„Una dintre cele mai mari provocări ca furnizor de soluții de albire dentară a fost tocmai demontarea miturilor și prejudecăților din jurul acestui subiect și educarea publicului că albirea profesională, realizată acasă sau în cabinet cu cele mai bune și sigure produse este o procedură non-invazivă, cu rezultate uimitoare. Ne concentrăm în continuare, prin toate acțiunile, evenimentele pe care le organizăm pe creșterea gradului de conștientizare a importanței igienei orale și a beneficiilor unui periaj regulat, corect. Oamenii sunt din în ce mai preocupați, atât de sănătatea orală când și de mediu. Caută produse eficiente, dar cu ingrediente naturale, cu ambalaje prietenoase cu mediul, reciclabile. Iar din acest punct de vedere, în momentul de față, Promis este o gamă unică” completează Diana Baltac, cofondator Diviodent.

 

Magazinul online DentalMall.ro: +20% creștere a vânzărilor. 178 lei, comanda medie. Pasta de dinți Opalescence, cel mai vândut produs.

Diviodent realizează distribuția consumabilelor, prin 2 căi principale. Astfel, pe segmentul B2B, furnizarea consumabilelor pentru cabinetele stomatologice se face în principal, prin rețeaua specializată de distribuitori, construită și consolidată de-a lungul celor 20 de ani de activitate. Către consumatorii finali interesați de menținerea unei igiene dentare sănătoase, Diviodent se adresează și prin canalul online DentalMall.ro. În 2023, dentalmall.ro a înregistrat vânzări în creștere cu 20% față de 2023, comanda medie situându-se în jurul valorii de 180 lei.

Cel mai vândut produs din portofoliu în 2023 a fost pasta de dinți Opalescence, atât în varianta mare de 133 grame, cât și în varianta mică, de călătorie, urmată îndeaproape de Opalescence 16% Patient Kit, sistemul personalizat de albire a dinților, unul dintre cele mai apreciate și de către medicii stomatologi.

La nivelul anului 2023,  pe segmentul B2B, topul celor mai comandate produse din portofoliul Diviodent este completat de firele de retracție Ultrapack, urmat  de Opalescence Boost 40%, tratamentul intensiv de albire a dinților efectuat exclusiv în cabinetele stomatologice la recomandarea medicului.

Pe segmentul B2C, cele mai comandate produse pe site-ul www.dentalmall.ro sunt Pasta de dinți Opalescence, urmată de sistemele de albire dentară pentru acasă în gutiere preformate – Opalescence Go, apoi sistemele profesionale Opalescence 16%. 

"Consumul de pastă de dinți în România este redus în comparație cu țările europene, dar crește de la un an la altul conform statisticilor. Preconizăm și noi o creștere a vânzărilor pe termen mediu. Credem că produsele pentru igiena orală bio, sustenabile și naturale își vor găsi locul pe piața din România și vor avea un public numeros și stabil", declară Mihaela Radu.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related