Parteneriat strategic în logistică și eFulfillment: Altexpress integrează Logystec, printr-o fuziune finalizată în martie 2024. Alexandra Turcu de la Logystec, numită CCO și Partener Altexpress

Parteneriat strategic în logistică și eFulfillment: Altexpress integrează Logystec, printr-o fuziune finalizată în martie 2024. Alexandra Turcu de la Logystec, numită CCO și Partener Altexpress

Altexpress și Logystec, conduse de veterani ai industriei Maher Tarazi și Alexandra Turcu, au finalizat fuziunea la mijlocul lunii martie 2024. Mișcarea întărește poziția companiei pe piață și marchează o nouă eră a excelenței în logistică. Prin integrarea Logystec, obiectivul Altexpress este remodelarea peisajului eFulfillment din România și dincolo de granițe. Prin această fuziune strategică, compania își propune să atingă o cifră de afaceri de 5 milioane de euro până la sfârșitul anului 2026, cu o cifră de afaceri estimată care depășește 3 milioane de euro în primul an.

Altexpress, furnizor apreciat de servicii de curierat și eFulfillment, anunță de asemenea o dezvoltare semnificativă în structura sa corporativă. Alexandra Turcu de la Logystec, o figură proeminentă în industria logistică, se alătură Altexpress în calitate de Chief Commercial Officer și Partener. Această mișcare coincide cu integrarea Logystec, un lider în soluțiile automatizate de eFulfillment, în familia Altexpress, începând cu martie 2024.

Parteneriatul simbolizează unificarea a două puteri în domeniile logistică și eFulfillment și marchează începutul unei călătorii inovatoare, alimentată de o investiție de 100.000 de euro alocată pentru îmbunătățirea tehnologiei, marketingului și logisticii. Cu Alexandra Turcu la conducere în calitate de Chief Commercial Officer și partener al Altexpress, iar Maher Tarazi continuând ca CEO și fondator, compania este pregătită pentru creștere și transformare.

 

Impact în business și viziune de viitor

Fuziunea anticipează un impact semnificativ asupra industriei de logistică și eFulfillment, nu doar în România, ci la scară globală. Entitatea combinată urmează să susțină peste 33.000 de consumatori și peste 3.000 de clienți business, cu o cifră de afaceri estimată de peste 3 milioane de euro în primul an, în urma unei investiții de 100.000 de euro în îmbunătățiri tehnologice, de marketing și logistică. Prin această fuziune strategică, compania își propune să atingă o cifră de afaceri de 5 milioane de euro până la sfârșitul anului 2026.

De asemenea, această aliniere strategică permite Altexpress și Logystec pentru a-și îmbunătăți serviciile de logistică de comerț electronic B2B și B2B2C, valorificând expertiza complementară, o bază de clienți extinsă și facilități strategice de 2.500 mp situate în București și Oradea. Astfel, se angajează să promoveze progrese tehnologice și operaționale, oferind clienților prețuri competitive și soluții de încredere, integrate.

 

Pionierat în Serviciile de eFulfillment

Fuziunea, finalizată la mijlocul lunii martie 2024, provine dintr-o ambiție comună de a remodela peisajul logistic, valorificând infrastructura robustă de curierat și eFulfillment a Altexpress și capacitățile tehnologice avansate ale Logystec. Această uniune este pregătită să ofere eficiență, servicii pentru clienți și soluții logistice inovatoare la nivel global.

Maher Tarazi, reflectând asupra fuziunii, a remarcat, "Pentru Altexpress, accentul cade pe reducerea ineficiențelor și îmbunătățirea excelenței operaționale, iar unirea forțelor cu Logystec amplifică abilitatea noastră de a inova și de a conduce în sectorul logistic. Eforturile noastre combinate vor simplifica și mai mult procesele de expediere, asigurând servicii impecabile".

Alexandra Turcu a declarat, "Fuziunea cu Altexpress reprezintă un reper în călătoria noastră către excelență în logistică. Sinergia noastră va amplifica inovația, eficiența și abordarea centrată pe client, aspecte care vor stabili noi standarde în industrie. Împreună, pornim pe un drum de creștere și transformare, susținute de o viziune comună: logistica simplificată."

De la înființarea sa în iulie 2015 de către Maher Tarazi, Altexpress s-a dezvoltat rapid în România și pe piețele din Europa de Est, fiind aclamată pentru abordarea unică și angajamentul față de satisfacția clienților. Cu realizări precum nominalizarea ca unul dintre cele mai bune 3 site-uri de curierat din România, Altexpress și-a dovedit de-a lungul timpului capacitatea de a îmbunătăți experiența celor care folosesc servicii de logistică și eFulfillment.

În același timp, Logystec, sub conducerea vizionară a Alexandrei Turcu încă din 2015, a fost un deschizător de drumuri pe piața românească de eFulfillment, introducând unul dintre primele depozite automatizate, echipate cu un Sistem de Gestiune a Depozitelor (Warehouse Management System - WMS) și primind multiple premii.

Fondată în 2015 de Maher Tarazi, Altexpress a devenit rapid una din principalele forțe din sectorul logistic din România și Europa de Est, recunoscută pentru nivelul ridicat de satisfacție al clienților, precum și excelența operațională. Compania se mândrește cu o paletă completă de servicii inovatoare de curierat, eFulfillment și transport, inclusiv soluții de plată ramburs și livrare în 24-48 de ore în principalele teritorii din Europa de Est.

Creată de Alexandra Turcu în 2015, Logystec este o filială a Grupului Ro Systec, specializată în soluții automate de eFulfillment pentru sectorul de retail online. Ca un adevărat pionier, abordarea sa a redefinit standardele industriei în privința eficienței și integrării tehnologice în logistică.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related