Viziunea studenților UNArte pune în valoare noua ediție de cafea IBRIK by 5 to go

Viziunea studenților UNArte pune în valoare noua ediție de cafea IBRIK by 5 to go

5 to go a lansat recent o dublă provocare pentru studenții de la UNArte, care au avut oportunitatea de a-și pune în evidență talentul, cunoștințele acumulate, viziunea, ideile creative și originalitatea, pentru a deveni creatorii noului design al cafelei IBRIK din colecția 5 to go, dar și pentru a câștiga un premiu în bani, în valoare totală de 1.600 de euro.

Competiția a dus la o mobilizare exemplară a tinerilor, iar rezultatul este vizibil exclusiv în locațiile 5 to go, sub forma unei ediții limitate de 2.100 de bucăți de cafea IBRIK, ale cărei ambalaje ilustrează cele 14 creații inedite. Fiecare în parte se remarcă prin expresivitate, culoare, elemente fantastice sau inspirate din realitatea cotidiană și mesaje jucăușe.

Așadar, pentru studenții din anul II din secția Graphic Design, materia Comunicații Vizuale a ieșit din tiparele unui curs obișnuit, devenind, sub coordonarea profesorului Iosif Oprescu, lector UNArte, un test al inventivității, competitivității și lucrului în echipă. Organizați în 7 echipe, studenții au analizat și s-au inspirat din caracteristicile brandului 5 to go și din designul anterior al cafelei IBRIK pentru a elabora creațiile câștigătoare, sincronizându-se cu valorile brandului.

„Dorința noastră a fost aceea de targeta noi categorii de public pentru cafeaua IBRIK, care păstrează, prin definiție, elementul tradițional al preparării cafelei acasă, mai puțin popular astăzi, mai ales printre tineri. Designul este primul aspect cu care clienții intră în contact atunci când li se prezintă un produs, așa că am mizat pe viziunea studenților de la UNArte pentru a crea identitatea vizuală a noilor ambalaje, una extrem de modernă și fresh, care nu poate trece neobservată și care va transforma cu siguranță IBRIK în perioada următoare într-o opțiune atrăgătoare și pentru generația Z. Îi felicit pe toți participanții pentru că, deși grafica este un domeniu extrem de permisiv, în spatele unor rezultate de acest fel stă, pe lângă talent, multă ambiție și muncă“, spune Radu Savopol, cofondator 5 to go.

5 to go a susținut și cu alte ocazii tinerii talentați și pasionați, pentru care un simplu imbold este uneori tot ce au nevoie pentru a-și atinge potențialul și a se autodepăși. Totodată, acesta este al doilea proiect în care 5 to go lasă designul în mâinile artiștilor, după succesul înregistrat cu concursul „Pune-ți semnătura pe 1.000.000 de pahare 5 to go“, organizat în colaborare cu Radio Guerrilla și câștigat de Daniela Mihăilescu, cu conceptul Eroi de poveste, declinat pe toate cele 5 variante din colecția RETROGRAND.

Una dintre primele cafele pentru acasă ale brandului 5 to go, IBRIK este un blend versatil, obținut din cafea Arabica și Robusta, provenind din Brazilia și India, dedicat celor cărora cafeaua la ibric le face diminețile mai frumoase. Gustul ei trimite spre aromele de ciocolată amăruie, migdale și alune de pădure, iar designul revoluționar al ambalajului este acum mai catchy ca oricând.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related