5 to go deschide birouri regionale de franciză în 3 mari orașe din țară

5 to go deschide birouri regionale de franciză în 3 mari orașe din țară

5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide, începând cu luna iunie 2024, trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara, măsură care va asigura o acoperire optimă a acestor zone importante pe harta prezenței brandului în țară. Decizia este una strategică, necesară în etapa actuală de dezvoltare accelerată, prezența fizică a unei echipe specializate contribuind semnificativ la o mai bună gestionare a relației cu potențialii francizați parteneri, la care se adaugă îmbunătățirea timpului de selectare și validare a spațiilor  adecvate pentru cafenele și o detectare mai facilă a oportunităților de business care apar în aceste orașe.

Cu un număr de 580 de cafenele deschise în acest moment, 5 to go targetează un total de 650 de locații până la finalul anului și atingerea bornei de 1.000 de cafenele în următorii 4 ani. În jur de jumătate din numărul total de cafenele 5 to go se află la București, iar expansiunea propusă presupune atât consolidarea prezenței în orașe cu un număr semnificativ de cafenele 5 to go deja deschise, precum Constanța, Oradea, Suceava, Iași, Cluj și Timișoara, cât și accesarea unui număr de aproximativ 40 de orașe noi.

Ne-am propus un ritm alert de dezvoltare la nivel local, iar din analizele făcute recent reiese că putem ajunge 1000 de locații în România într-un timp chiar mai bun decât cel propus, dacă susținem acest demers prin acțiuni concrete, complementare celor pe care le-am implementat până acum, care să ne aducă mai aproape de zonele pe care le vizăm și să ne păstreze cât mai conectați cu cei care vor franciza aici. Una dintre aceste măsuri este deschiderea celor trei birouri locale, despre care am convingerea că ne vor ajuta în scalarea businessului“, declară Radu Savopol, cofondator 5 to go.

O relație strânsă cu francizații este esențială pentru funcționarea businessului nostru. Ne apropiem deja de 300 de antreprenori în rețea, unii care gestionează două sau trei cafenele, alții fără prea multă experiență în acest domeniu, iar pentru ei – și pentru noi - este extrem de important să le fim aproape și să le oferim susținere one to one oricând este necesar. Deschiderea acestor birouri regionale este un pas care contribuie semnificativ la consolidarea echipei și la un răspuns mult mai prompt când situația o cere“, completează Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

Evoluția constantă a businessului 5 to go se bazează pe eforturile și implicarea întregii echipe, viziunea strategică, investiția în optimizarea proceselor existente, serviciile de calitate premium și diversificarea gamei de produse, adaptate permanent evoluției pieței.

5 to go a luat naștere în 2015 și se apropie de 580 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related