În timpul lockdown-ului din 2020, arheologul János Katona și soția lui, Erika, și-au făcut planuri de viitor cum să-și deschidă o afacere. El devenise preocupat de un stil de viață sănătos, citea cărți de marketing și business, ea este o bună cunoscătoare a plantelor, fructelor și legumelor. S-au întâlnit la mijloc și au creat un business prin care livrau în birouri din marile orașe legume locale într-un „coș al sănătății”. Dar pentru că erau din Zalău, unde nu sunt multe clădiri de birouri, nu aveau nici terenuri mari pentru cultivare, iar legumele bio pe care le luau de la producătorii locali își pierdeau repede prospețimea, s-au gândit la altfel de produse – legume conservate prin deshidratare. Așa a apărut brandul Bona Planta.
[Hrană bună] János Katona: Există și provocări, legumele nu vor fi atât de frumoase și mari, cum sunt acelea din supermarket, „cultivate” deseori într-o noapte. Însă calitatea este deasupra cantității
![[Hrană bună] János Katona: Există și provocări, legumele nu vor fi atât de frumoase și mari, cum sunt acelea din supermarket, „cultivate” deseori într-o noapte. Însă calitatea este deasupra cantității](https://media.iqads.ro/2025/01/436357994-478762304502084-2816055609731639109-n-cover-850.jpg)
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare