PENNY, sponsor principal al celor 19 echipe naționale de fotbal ale României și partener al turneului UEFA EURO U19, dă startul verii fotbalistice prin activări dedicate fanilor – atât în București, cât și cu ocazia meciului România – Cipru, programat pe 10 iunie.
Duminică, 8 iunie, RONNY, mascota echipelor naționale, va fi prezent în magazinul oficial al Federației Române de Fotbal din Mega Mall (etaj 1), unde îi va aștepta pe suporteri cu voie bună, într-un decor dedicat pasiunii pentru fotbal.
Pe 10 iunie, în Fan Zone-ul PENNY organizat în cadrul Arenei Fanilor, în ziua meciului, suporterii vor avea parte de o experiență completă: vor putea vedea și fotografia Trofeul UEFA EURO U19, se vor bucura de activări interactive, zone de relaxare, activități pentru copii, puncte de vânzare care recreează atmosfera autentică de stadion și vor interacționa din nou cu RONNY.
„Trofeul U19 adus în Fan Zone și prezența lui RONNY în mijlocul suporterilor sunt exemple concrete ale dorinței noastre de a crea momente speciale în jurul echipelor naționale. Ne bucurăm să fim parte din aceste inițiative care unesc generații prin pasiune pentru fotbal.”, a afirmat Daniel Gross, CEO PENNY România.
Aceste acțiuni reflectă parteneriatul solid dintre PENNY și Federația Română de Fotbal, construit în jurul valorilor comune: apropierea de suporteri, susținerea sportului și promovarea unui stil de viață activ și sănătos.
„Parteneriatul cu PENNY este o extensie firească a misiunii noastre de a construi o comunitate unită în jurul echipelor naționale. Împreună, reușim să oferim fanilor nu doar meciuri, ci și experiențe memorabile.”, a declarat Răzvan Burleanu, Președinte Federația Română de Fotbal.
PENNY sărbătorește 20 de ani de activitate în România și marchează 10 ani de parteneriat cu Federația Română de Fotbal, continuând să susțină fotbalul românesc – pe teren, în tribune și în inima comunităților.
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 418 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.500 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2025 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.