PepsiCo anunță lansarea unei noi arome explozive în România: Doritos Dinamita

PepsiCo anunță lansarea unei noi arome explozive în România: Doritos Dinamita

PepsiCo, unul dintre liderii industriei alimentare și de băuturi, lansează în România Doritos Dinamita, cel mai nou membru al gamei Flamin’ Hot. Apreciat la nivel internațional, în piețe precum SUA, Mexic, Columbia, Chile, Brazilia, Marea Britanie și Spania, acest snack crocant, cu arome intense de Lime și Chili și formă reinventată, este pregătit să cucerească gusturile românilor care iubesc experiențele culinare neconvenționale.

Special pentru Doritos Dinamita, triunghiurile emblematice sunt transformate în tuburi crocante, care surprind de la prima mușcătură. Mixul Extra Flamin’ Hot Lime și Chili oferă o explozie de arome îndrăznețe, într-un snack copt, nu prăjit, realizat din porumb 100% românesc.

„Prin lansarea Doritos Dinamita, PepsiCo România continuă să aducă inovație în categoria snacks, oferind consumatorilor produse fabricate în România, cu materie primă locală de calitate și arome consacrate la nivel global. Doritos Dinamita nu este doar o noutate în portofoliul nostru, ci și o altă modalitate de a trăi experiența snackurilor. Am amplificat aromele, am redefinit textura și forma, astfel încât să-i surprindem chiar și pe cei mai curajoși. Doritos Dinamita arată că picantul înseamnă mai mult decât iuțeală, este atitudine, curaj și plăcerea de a explora experiențe culinare internaționale. Este snackul pe care vrei să-l încerci și care te cucerește din prima clipă”, a declarat Vlad Vlădescu, Snacks Marketing Manager, PepsiCo East Balkans.

Doritos Dinamita este disponibil în rețeaua 5 to go, într-o pre-lansare exclusivă, urmând ca, din luna septembrie, să fie prezent în majoritatea supermarketurilor și magazinelor din țară.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. 

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related