- Tom Holland joacă într-un nou scurtmetraj realizat de Grupul LEGO, un îndemn la păstrarea imaginației și a spiritului jucăuș.
- Tom preia rolul principal și dă viață unui grup vibrant de personaje, printre care apar și frații săi gemeni Harry și Sam, fiecare dintre ei întărind impactul pozitiv al jocului.
- Filmul vine în urma unei noi cercetări realizate de Grupul LEGO, care relevă faptul că 44% dintre copii simt presiunea de a crește prea repede.
- Tom este cel mai nou lider de joacă al Grupului LEGO, alăturându-se unui grup de artiști și creatori internaționali care întruchipează curiozitatea, curajul și creativitatea
Astăzi, Grupul LEGO și actorul Tom Holland, cunoscut pentru rolul său iconic ca Spider-Man în Universul Cinematic Marvel și pentru interpretările sale din filme precum The Impossible, Spies in Disguise și Avengers: Endgame, s-au unit pentru a transmite un mesaj puternic copiilor și familiilor din întreaga lume: nu încetați niciodată să vă jucați. Împreună, își propun să reaprindă spiritul jucăuș al copiilor și al familiilor și să arate că a crește nu înseamnă neapărat a renunța la creativitate și joacă.
Pentru a răspândi mesajului, Tom Holland joacă în noul scurtmetraj intitulat „Joaca nu se oprește niciodată” / „Never Stop Playing”. Pe fundalul melodiei „High Voltage” a legendelor rock AC/DC, filmul este un amestec vibrant de distracție, joc și umor. Fie că ești copil sau doar tânăr la suflet, filmul este strigătul de luptă al Grupului LEGO pentru a ne păstra imaginația și spiritul jucăuș. „Joaca nu se oprește niciodată” face parte din campania anuală “Rebuild the World” a Grupului LEGO, care celebrează impactul pozitiv al creativității și al jocului.
De-a lungul filmului, Tom îmbină două piese LEGO®, simbolizând momentul în care alege să îmbrățișeze spiritul jucăuș. El interpretează o serie de personaje, fiecare dintre ele amintindu-ne de puterea jocului și readucând în lume un sentiment de distracție atât de necesar. De la strălucirea unui fotbalist superstar (Cel care schimbă jocul) la împărtășirea înțelepciunii ca antreprenor (Inovatorul), aducând entuziasm într-o galerie sobră (Creatorul), transformându-se într-o minifigurină LEGO® sub acoperire sau chiar interpretând un șef scorțos care a uitat cum să se distreze - Tom arată că joaca este întotdeauna o alegere, indiferent de vârsta sau etapa în care ne aflăm în viață.
Scurtmetrajul prezintă, de asemenea, o varietate de recuzite construite din piese LEGO, inclusiv o pereche de pantofi personalizați cu propulsie rachetă, o grădină plină de viață, care izbucnește de creativitate și imaginație, un Phoenix din piese LEGO pe care îl construiește în timpul zborului, precum și mingi de fotbal, megafoane, animale sălbatice și multe altele, toate construite din piese LEGO de dimensiuni uriașe.
Tom Holland a declarat: „Când eram copil, îmi plăcea foarte mult să construiesc cu piese LEGO. Eu și frații mei ne cream propriile lumi sălbatice, transformând sufrageria într-o junglă preistorică cu setul nostru LEGO cu dinozauri sau amenajând piste de curse pentru mașinile noastre LEGO! A fost distractiv să retrăiesc acele amintiri pe platoul de filmare. Este foarte cool să devii un „lider de joc” oficial. Indiferent cât de ocupată este viața, nu am încetat niciodată să mă joc... și nu intenționez să o fac în viitorul apropiat!”
„Sper că acest scurtmetraj pe care l-am realizat împreună cu Grupul LEGO demonstrează ideea că joaca este o modalitate de a ne exprima identitatea, indiferent de vârstă! Pentru mine, joaca a fost întotdeauna un element important în explorarea lumii și acceptarea mediului înconjurător. Fie că sunt pe platoul de filmare sau că petrec timpul cu fratele meu și prietenii, încerc să introduc un element de joacă în tot ceea ce fac.”
Fanii îi vor putea vedea și pe frații lui Tom din viața reală, Sam și Harry, care fac o apariție surpriză în film, în momentul în care cei trei se reunesc pentru a sărbători un adevăr simplu și plin de bucurie: spiritul jucăuș ne leagă pe toți.
Anunțul de astăzi vine în urma unui nou studiu realizat de Grupul LEGO, care a relevat că, pe măsură ce copiii încep să crească, 44% dintre ei simt presiunea de a se maturiza rapid, iar 48% recunosc că au încetat să se mai joace cu anumite jucării sau să mai practice anumite activități, deoarece li s-a spus că sunt „copilăroase” sau „infantile”. Sondajul, realizat pe un eșantion de 20.000 de părinți și copii cu vârste cuprinse între 6 și 16 ani din 10 țări, a relevat că 24% dintre copii au auzit de la prieteni și familie că nu este cool să se joace des sau foarte des.
Filmul a fost regizat de Los Pérez (Tania Verduzco și Adrián Pérez) prin Biscuit Filmworks, duo-ul creativ premiat, cunoscut pentru stilul vizual îndrăzneț, povestirea plină de adrenalină și regia artistică remarcabilă. Cu un palmares care include mărci de top precum Apple, Coca-Cola și Xbox, precum și colaborări cu vedete precum Selena Gomez, Uma Thurman, ASAP Rocky și Doja Cat, Los Pérez au adus sclipirea lor caracteristică în lumea jocurilor marca LEGO.
Julia Goldin, Chief Product and Marketing Officer la Grupul LEGO, a declarat: „Această campanie a fost creată pentru a pune în lumină și a sublinia importanța jocului creativ, nu doar pentru copii, ci și pentru familii și adulți. Credem că jocul transcende vârsta; indiferent dacă ai 8 sau 80 de ani, jocul are capacitatea remarcabilă de a stimula imaginația, de a construi încrederea și de a ne reconecta cu ceea ce contează cu adevărat. Cu Tom Holland alăturându-se echipei noastre ca noul nostru lider de joacă, suntem încântați să demonstrăm că jocul este atemporal, impactant și mai esențial ca niciodată.”
Tom este cel mai recent lider de joacă anunțat de Grupul LEGO, alăturându-se unui grup puternic de artiști și creativi din întreaga lume. Această echipă întruchipează curiozitatea, curajul și creativitatea și arată ce este posibil atunci când rămânem deschiși imaginației – calități pe care Tom le exemplifică în fiecare zi.
Începând din luna aceasta – septembrie 2025, construcțiile LEGO reale prezentate în filmul „Joaca nu se oprește niciodată” și purtate de Tom Holland însuși vor ocupa un loc de cinste într-o expoziție la LEGO House, pentru ca vizitatorii să se poată bucura de ele, inclusiv o minge de fotbal construită din cărămizi, animale sălbatice, un megafon și costumul personalizat LEGO Botanicals în mărime naturală, purtat de Tom.
Acest sondaj online realizat pe un eșantion de 20.000 de părinți și copii a fost solicitat de Grupul LEGO și realizat de compania de cercetare de piață OnePoll, în conformitate cu codul de conduită al Market Research Society. Cercetarea a fost realizată pe audiențele din Marea Britanie, SUA, Franța, Germania, Australia, Republica Cehă, China, Japonia, Mexic și Polonia.
Datele au fost colectate între 03/02/2025 și 24/02/2025. Acest sondaj a fost supravegheat și editat de echipa de cercetare OnePoll. OnePoll este partener al MRS Company, membru corporativ al ESOMAR și membru al British Polling Council.
Misiunea Grupului LEGO este de a inspira și dezvolta constructorii de mâine prin puterea jocului. LEGO System in Play, având la bază cărămizile LEGO, le permite copiilor și fanilor să construiască și să reconstruiască orice își pot imagina.
Grupul LEGO a fost fondat în Billund, Danemarca, în 1932, de Ole Kirk Kristiansen, numele său derivând din cele două cuvinte daneze LEg GOdt, care înseamnă „Joacă-te bine”.
Astăzi, Grupul LEGO rămâne o companie de familie cu sediul central în Billund. Cu toate acestea, produsele sale sunt acum vândute în peste 120 de țări din întreaga lume.
Duoul de regizori Los Pérez, format din cineaștii Tania Verduzco și Adrián Pérez, este una dintre cele mai captivante forțe creative din industria cinematografică actuală. Cunoscuți în lumea reclamelor și a conținutului de brand pentru narațiunile îndrăznețe, imaginile vibrante și bogate în detalii și construirea de lumi cinematografice.
Los Pérez au o colaborare creativă de peste un deceniu, care datează din perioada studiilor la facultatea de film. Munca lor a fost recunoscută la nivel internațional de AICP, ADCE, LIA, The Shots Awards, 1.4 Awards, Ciclope, Clios, D&AD, Cannes Lions, Young Directors Awards și în lista Adweek Creative 100, unde au fost citați ca regizori vizionari care schimbă modul în care este văzută lumea. La Festivalul Ciclope 2023, ei au vorbit despre procesul lor creativ, împărtășind: „Ca duo, avem în continuare două minți independente și ne bucurăm să ne aliniem punctele de vedere pentru a crea o lume completă pentru fiecare proiect.”
Los Pérez este dovada că două minți sunt mai bune decât una singură. Tania și Adrián se completează și își întăresc reciproc instinctele creative înnăscute, iar tot ceea ce ating devine mai bun. Fiecare dintre proiectele lor impresionante din acest an este o adevărată lecție de măiestrie în sine – în ceea ce privește narațiunea, imaginile coerente și ambițioase și atenția la fiecare detaliu.
Colaborările cu branduri includ proiecte derulate împreună cu Apple, Tinder, Paramount+, Coca-Cola, Hyundai și Klarna.
Situată în Billund, Danemarca, LEGO House este destinația supremă pentru fanii LEGO, oferind zone de experiență practică, locuri de joacă interactive de tip rooftop, un muzeu LEGO și, în curând, noua LEGO® Masters Academy.